Първия SPA продукт: SeA gracias Relax XXI

Здравейте, аз съм Христо от Лясковец и чрез моят продукт, които съм създавал помагам на дамите да са значително по-свежи и с хармонична здрава визия, която да ги радва и да им носи удовлетворение. И вместо да се „защитават“ от вятър и слънцето, както и природата като цяло, те могат да изразят себе си, чрез избора си. Не, казвам, че работя само с жени, но на моменти те са по-активната част, която е заангажирана с външния си вид и гледа наистина да създава постоянно и запомнящо се впечатление. Масажния крем SeA gracias Relax XXIе нов продукт с тенденция, която си проправи път. Плътността му е лека, но усещането е за истинско присъствие върху кожата, както на лицето, така и по тялото. А когато се нанася на косата, тя запазва истинската си същност...през сезоните. Серията SPA на която е първи представител, масажния крем, създава желан комфорт при употреба и това създава вакуум от търсене, което е стремеж към опознаване на нови и нестандартни подходи... както от страна на създателя му, така и на ползващите го, дами!

Няма да скрия, че не ползвам външна лаборатория, а вътрешна. Не ползвам излишни неща като помещения, които да заемат площ с паяжина,освен дистрибуцията на пласмента, която ми е в полза. Целия процес се случва далеч от светския шум и е лишен от всякакви „нетърпеливи надзъртания“. От как се докоснах до „Другата Страна“,намалих времето и желанието си да си губя времето в гледане на „вредни емисии“. Но пък имам желание да си затварям очите по три пъти на ден за да влизам в новооборудваната творческа стая, в която  имам всичко, от което се нуждая и виждам живо всичко, онова от което се нуждая. От карфица, до монитор за изследвания на показатели. Не работя с персонал (за сега), но единствено ползвам доставчици и дистрибутори. Използвам и своето „духовно ухо“, с което слушам мелодичния нюанс на Творческото начало, от където идва всичко. Създавам  продукти от висок клас, които започнаха да запълват една ниша, която просто не е била забелязана до сега(но това не ме интересува,кой колко (до)вижда). Аз започнах да я ползвам с голям ентусиазъм и това ми даде първата кофа „студена вода“, за да се опомня къде съм. С глава високо „в облаците“ заради „облачните услуги“ от където идва информацията ми, която предлага живота и здраво стъпил на земята, но крачейки по нея с цел. Докато спя(„работя“), а на сутринта докато работя(си „почивам“)! И когато ставам "рано" (за някого, но не и за мен) свършвам всичката "важна" работа, която съм си "създал" и чрез която генерирам продуктите си, книгите, статиите, срещите и заявките на клиентите, а и нека не забравяме, че и аз самия съм клиент на за много други услуги... Когато се обърна и погледна часовника и é едва 10:00 часа ми се струва, че е минало повече време(ето тук е "уловката" на ранното ставане), а аз съм "сколасал" с всичко "важно" защото съм го подредил още по време на оперативката... няма да дърпам нищо за "опашката", но когато свърша всичко се оказва, че винаги може и още неща човек да поеме... Но както казвам много пъти в различни ситуации, че Светлата част на денят започва от Тъмната част на нощта, която е нужна на тялото, душата и мозъка ни, които са в симбиоза и се сплотяват, чрез-здрав сън! Докато спя(„работя“ в творческата работилНица-Работил в Ница), а на сутринта докато работя си „почивам“!  Наистина тъкмо тогава мисля, че има "смисъл" човек да създава повече време за себе си, не като го "разтегля", а като го подрежда и след това блажено да се възнагради на време с кафе, бонбон, парче кейк/торта и т.н... а защо не и див секс! И те така. Ето и такива „късмети“ ми се падат, от ранното кафе: "Ако за обикновения човек, познанието е фенер, който му показва пътя, то за гения е слънце, което му разкрива целия свят." - Шопенхауер


На скоро ме попитаха: „как успявам да съвместя всичките тези неща, който правя и как ми стига времето“? А отговора ми е много прост. Според мен нещата, с които се занимавам за мен (не)са много (може и още), но пък ми доставят истинско удоволствие и ми запълват графика до максимума му. Освен това всичко постигащо от мен е това, което изглежда много в очите на хората, е така защото всичко е подредено и има своята последователност. Нищо не е на куп. Първо едно, после друго и т.н... Благодарение на тази последователност стъпка по стъпка нещата се виждат мащабно. Хаоса никога не се вижда като обем, той си е „въздух под налягане“ и образува на ползвателя му само „кълба“ от нерви.

HR(Human Resources) Човешки ресурси.