“La’Ross Your” Kervan и zавладяването от SPA нюанси

Днес бих искал "да поговорим" за пустинния крем “La’Ross Your” Kervan. Все по-често ми се акцентира от вътрешната ми свят, че мотивът за създаване на нещо е от основна важност, която устоява на времето. Ако не е чиста се само разрушава сама...
Мисля, че по различни поводи съм споделял, че  мотивът ми за създаване на крема е „успокояването“ на кожата ми след „третиране“ с агресивни сапуни в комбинация с водата. Вместо тази комбинация да създаде желаната нотка на чистота и спокойствие, се оказва, че кожата ми има нужда от още нещо, защото усещането за сърбеж и раздразнения на места е неприемливо за чистата среда... Няколко месеца се „лутах“ в страната на търсещия подходящата симбиоза от билки точно и конкретно за този крем. След като се подредиха го създадох... въпреки, че името на крема бе дошло още с познаството ми с една жена от Нова Зеландия, чрез социалната мрежа.

Още в мигът, в който забърках първата „доза“ от първите 100ml крем, веднага си намазах горната част на дланта, за да усетя има ли нещо за усещане в качеството и си силата му... Преустанових създаването на всички други „дози“ и излязох да се разходя из градината. Исках да усещам тази интимност която създава само за себе си. Наслаждавах и се сам. След това минаха така няколко минути и веднага реших да си измия ръцете за да видя „остатъка“ който не виждам от крема дали ще се размие с водата... Е, то нямаше и следа от крема. Беше си попил в дълбочина и слял своята грация с моята. Няма да скрия радостта си, че първия тест приключи изненадващо чисто и грациозно. След това дойде другия. С нетърпение чаках да си взема душ, за да докажа на самия себе си, че продукта действа още по-добре след душ... Окъпах се нарочно с агресивните сапуни, който продават в магазините и още с първите попивания на кърпата отново започнах да „се почесвам“... С голяма радост се намазах с крема „Kervan“, че признавам си, бях нетърпелив....Още преди да мине по-малко от 3-4 мин, по време на обличането си, не усещах раздразненията на кожата си... теста бе преминат... Успях да създам „филм“ на кожата си, който да дава комфорт и на мен... най-накрая! Търсенето на детайли във формулата дадоха резултат... Простичко, семпло, но значимо...

Както не веднъж съм казвал, че всичко го пробвам първо върху мен, защото го създавам за моя лична употреба и след това... го оповестявам и го продавам.   А, относно пустинята и обвързаността на крема  с нея, си има причина... Той се роди точно тогава когато пишех романа МАХДИМ. И двете събития се преплетоха толкова стилно, че вече са заедно. Само не се предлагат като „крем и книга“ в комбинация(но само за сега). И така пустинният крем стана част от „Златните 7“ – Продуктова Гама създадена с идеален мотив да е по-близко до хората... Бутиковите количества, са за предпочитане, първо за да не изгубвам от поглед самия продукт, след това рецептата се запазва такава, каквато е от първия ден на забъркване ѝ. Трето, че не бих допринесъл по-добре да стават нещата, ако се стремя само към количество за сметка на качество. За това истинското първично качество е гарант за количества(според мен). За това количествата са малко около 100бр. на месец и отношение към тестерите е същото. А най-добре се получава, когато направя масаж на клиента и след това за капак-подарък му направя масаж-маска на лицето. Крема попива изключително качествено във всеки тип кожа и не ѝ пречи. Само ако има грим го отстранявам нежно с помощта на дискове за дегримиране(и за това моля когато хората идват на процедури при мен да са без грим и пръстени, гривни и ланчета). От там идва и насладата, която  е хубаво човек да си подарява сам на себе си, ако няма кой друг да му я сътвори.

Крема не става за продължителен масаж на тялото поради бързото му абсорбиране от кожата, но пък е истинска глезория и създава истинско SPA изживяване... За това препоръчвам на клиентите да си дадат време и да се насладят, друго не им е нужно. Защото когато си придадеш време в комбинация със стойност, имаш време за всичко. Дали аз ще го втрия в кожата им или те сами ще си го поставят е без значение... целта е важна, да бъде достигната, която е да обгрижва и допринася за онази любвеобилност, която само една сърдечна прегръдка допринася. За това обгърнете тялото си с “La’Ross Your” Kervan и си дайте домашната доза SPA удоволствие... на професионално ниво.

P.S.: А когато си правите сауна и парна баня, след това ефекта на крема е още по-дълбочинен... Просто е, само го втрийте и се усетете завладяването.