"Jo’ dina" - балсам за устни

Намери място в мен, където следите от докосванията ти  все още стоят....

Днес се оказа още един паметен ден. Нямах търпение сутринта да си отворя очите за да тръгна и да отпечатам етикетите на новия продукт. Семейството на ©Sprint Tolerans! днес се сдоби с още една рожба. Новото бебе което се роди предния ден(защото го направих предния ден) днес вече си имаше етикет с име: Jo’dina Lip salve (т.е. балсам за устни).

След като отидох пеша до другия град да си разпечатам етикетите при хора с които работя вече повече от две години веднага се ориентирах да се връщам, но за да отида на друго място и да се среща с Мърка. Обедната почивка премина в задруга и обсъждане на красотата на продукта, етикета и как хората биха му се радвали. Както ние двамата си се радваме на устните. Ха, питах се дали тези устни не са вдъхновени от целувките ни?!

Вярно, е че констатирах пред нея, че  съм допуснал не грешка а не
послушах вътрешния си глас. Заради това поради техническа(моя) грешка няма да предоставя на хората очакващи балсама за устни в първичната показана от мен опаковка. Смених я рязко и я обезпечих с етикета изваден от мен днес.

След срещата ни веднага се прибрах и започнах да подготвям нещата за изрязване. Ножицата направи чудеса с красотата на етикета направен от Вихра - жената, която се грижи за красивата визия за всички неща поръчани от мен! Щастлив съм че тя пресъздава нещата ми с такава точност с каквато с друг не съм работил така добре... За което мога само да и благодаря!

Когато не ми харесаха устните, които разглеждах си създадох свои модел... няма, как да се съобразявам с какъвто и да е било модел показван от други. За това харесвам творческия процес, защото в него няма граница. Има стартова права от която тръгваш като база и хоп с няколко чертички устните ги има вече на бял свят.

„Въображението трябва да се използва, но не за бягство от реалността, а за нейното създаване.“

Направих фотосесията на „Jo’dina Lip salve“ и няколко снимки пратих на Мърка да ги види веднага, за да се зарадва веднага. Малко след това тя го получи, за да е първия човек докоснал устните си с него... Спазих си обещанието пред себе си.

Някъде м/у другото търпеше приготовление за рождения ден на майка. Когато и го показах тя се разплака. Прегърнах я. Вярно е, че точно така се случи, че точно днес балсама за устни беше кръстен с етикета „Jo’dina“. Вярно, е че нямам толкова висок поглед, какъвто има Бог за да вижда от високо, за да знае какво е най-добро за нас, но пък съм щастлив, че пък имам творчески нюх. Създадох го този балсам с няколко десетки безсънни нощи. Това, че тялото ми е почивало далеч не значи, че и съзнанието ми е почивало за да намери най-добрата комбинация от детайли за продукта кръстен от мен.

Сега след като хапнахме и пийнахме за здравето на майка съм готов да публикувам статията с радост... защото: „Jo’dina“ е тук за всички нас... Заповядайте! Създаденото от майчина ръка е велик дар...(е и този път е от таткова ръка... майки няма на тоя етап!)


И знайте, че някъде има някой, който мечтае за вашата усмивка, устни, тяло... Вашето присъствие открива нов смисъл на живота му...дайте му шанс!

 p.s.: цена 5.50лв.