Коментар на клиент, който продава....

Ице, искам да споделя с теб възхищението си от последните ти продукти - става въпрос за тоника от копър "Сълзите на Мария" и балсама за устни "Jo'dina".

Когато реших да си взема тоника и го помирисах,първата мисъл, която ми мина е, че е развален /даже ти казах това,ако си спомняш/. Ти ми обясни какъв е съставът му: основно вода и копър и още нещо което не казваш(тайната ти). Убеди ме, че няма как да се развали, а и ако беше така нямаше да го предлагаш на хората. Интересното е, че след първоначалното ми навиране на носа в шишето, аз не го затворих веднага, а го оставих отворено и след няколко минути като го помирисах отново се оказа, че миризмата не е толкова отблъскваща. А сега по същество - още първия път като нанесох тоника с едно тампонче върху лицето си,  усетих, че то стана някак си гладко. Помислих, че си внушавам, но това усещане се появи и при второто, третото.... нанасяне. Освен, че имах усещането за свежест и чистота, забелязах, че бръчките по челото и около носа почти се заличиха /ще те черпя, подмлади ме, хахаха/. Но това не е всичко.

Искам да ти споделя очарованието си от "Jo'dina" - балсам за устни. Може би съм една от първите, които се сдобиха с него, защото той е едва на няколко дни откак си го създал. Първоначално го нанасях на устните си /нали е балсам за устни/, но една сутрин след като го почистих с тоника, реших да го намажа с балсама. Мога да ти кажа, че останах очарована - знаеш, че моето лице е доста проблемно и не му понасят почти никакви кремове. Е, откак се запознах с теб и продуктите ти, това вече не е така. Сега съм спокойна, че най-накрая и за моето проблемно лице има продукти, които не само не го раздразват ами го подхранват, освежават и подмладяват.

Радвам се,
че ти се доверих за тоника и не сбърках. Радвам се,че те познавам и ползвам продуктите ти, които /убедих се/ са съвсем истински и натурални, а и не са скъпи. Хайде, чакам следващото попълнение към гамата продукти.


P.S. Не ти правя реклама, а само изказвам мнението си относно продуктите, които ползвам. Бъди жив и здрав!