"Игра за 66.ооо.оооо"


Съвсем скоро ще публикувам и това върху, което работя в момента, но сега ще разкрия малко от него.

част от играта...
Преди време ми попадна книгата на Естер и Джери Хикс „Поискай и ще ти бъде дадено и от там видях за играта, за която Естер говори. Много ми хареса признавам си и много бързо възприех процеса. Още на другия ден намерих празен чек отидох и си го разпечатах, изрязах и започнах да пиша по него и да визуализирам, какво искам да придобия с този “скромен бюджет”. В една тетрадка записвам всичко онова, което е дошло и за какво е отишло. Не съм вярвал, че може да е толкова прекрасно това занимание-да осчетоводяваш собствените си пари..просто така.

1.Създадох Игра за 66.ооо.ооо и започнах да играя. При суловие, че в "реалния живот" създадох нещо и то фалира след две години, аз не съм се отказал да продължавам да създавам всичко онова, което искам. Започнах всеки ден да депозирам просто така суми от по 1000$ и след това си ги харча за каквото си поискам/без угризения на съвеста/. На третата седмица от тази игра аз се събудих милионер и се питах през целия ден: “Това ли е онова нещо за което много хора се борят, а не го постигат толкова лесно?” Оказа се, че усещането за толкова пари, не се различава по нищо с другото. Имам толкова много неща придобити вече, че в един миг се чудя какво да ги правя всичките тези пари. Тук се появи първата бариера пред мен и първия въпрос: “Какво още мога да направя с тези пари?” Станах рзходих се из гората, както обикновенно и се опитвах да намеря разликата между това да си милионер и това да не си. Е нямаше такава-признавам си. След това отидох да се възнаградя седно кафе в любимото ми място и се наслаждавах на мига. Опитвах се да не бия на очи, че точно днес съм станал милионер, но явно ми личеше, че съм щастлив. Излъчвах особенно настроение и наистина съм много щастлив. Дори докато се разхождах и след това си пиех кафето не спирах мисленно да разпределям парите си.

2. Оказа се, че годишен бюджет от 66.000.000$ не е никак малко за разпределяне и изхарчаване и в един миг просто няма, какво друго да искаш, защото си имаш всичко. В този миг се оказа, че започва една вътрешна борба в разума ми, за какво са ти толкова пари, като не можеш да ги изхарчиш буквално за година. Хванах се на хорото и го играя, защото научих урока си, относно парите си. Сега дойде мига да го споделя с останалите, който наистина искат нещо обикновенно, което работи, а не е само някаква празна приказка.

3. През 2008г. Написах книгата “Африка в моето сърце” и там вплетох много мои житейски незгоди и уроци. Написах, че главния герой в книгата Даржан Харч има годишен оборот на фабриката за кукли 60.000.000$. Написах го това без дори да съзнавам или по-точно ми се искаше да го вярвам и след като се случи да разтърси из основи същността ми. През 2012г. На една разходка с моя приятел в гората му разказах за играта, която съм започнал да играя и той сякаш направи невидим паралел въз основа на чутото и каза: “Имам чувството, че с това, което ми разказа, си описал в книгата си, как и какво искаш от живота сега, а с тази игра го доказваш”. Направи невидим паралел между моите думи и ми го казаи от друга гледна точка. Признавам си, че останах изненадан от чутото и през цялото време съзнаниеот ми беше там. Дори от гората от този миг щом чух това ми остана петно и нямам спомен как съм се прибрал в къщи, а и бях с колата.

Продължавам да играя и да се забавлявам. Заедно с това започнах да го казвам и на други, който наиситна имат нужда да променят нещо в собствения си свят. Не е само някаква си реклама това с моята книга, а е едно прекрасно пътуване към себе си и после по широкия свят.

Като за финал на тоя материал ще ви кажа само: “Лесно е да бъдеш търпелив, когато знаеш, че всичко е наред”.