Какъв е вашия мотив...


какъв е мотив ви

Какъв е вашия мотив? С каквото „перо” тръгнете към когото или каквото и да било, това и ще получите в замяна. Няма как да е друго.

Вземете за модел чистото и спокойно езеро. Там всичко се вижда, дори и вятър да повее се виждат вълните, и отново всичко друго до дъното. Това е едно от най-важните неща в нашия свят, каквито са нашите мотиви за създаване, на каквото и да било, такова ще се е закодирало в нашите действия и после се връщат като бумеранг срещу нас. Колкото е по-чист един мотив и не е обременен от някакви „псевдо изгоди” и допълнителни ограбвания, толкова едно нещо ще се случва и ще пребъдва. И няма да имаме страх от разкриване, лични раздразнения, страх от провал или какво ли още не. Но ако си позволим да сложим и 1% изгода, всичко отива по дяволите и не се сърдете после на друг, защото сами вие бъркате своите каши и после ги оплесквате с крачките си.

От как разбрах за закона за „личния мотив” и "ефекта на огледалото" много внимавам, какво чувствам, мисля, казвам и върша, че иначе виждам как се случва пред очите ми, и не мога да го спра. Защото най-често съм се страхувал да не го загубя, и най-често го губя пред очите си, сякаш за назидание и да се науча, на още нещо. Спрях да искам нещо на всяка цена и започнах да си карам работа, както до сега.

Освен съществения мотив от мантрата Hoóponopono друго не ползвам. Вярно е, че нещата с чистия мотив по някога се случват „по-бавно”, но за сметка на това са и по-трайни. За мен е важно, аз да съм в хармония със себе си и за това на много хора им казвам, да се „чувстват, както искат”, което ги шокираше отначало. С времето разбира се, те разбират, че не аз съм им виновен за това, как се чувстват сега.  Отказах се от това да бъда „длъжен” или „жертва”. Поех 100% отговорност към живота си и вървя по пътя си със сърце. Няма друга алтернатива за мен и не мисля, да сменям курса.

Положих доста усилия да опростя живота си и да вървя по трасе, което аз правя на път, защото меко казано го няма, като такъв. Не следвам ничий път, но се уча от много интересни за мен хора. Няма, как да не им благодаря за това, че са минали по своя път преди мен, единствено бих искал да изкажа своята признателност, че са оставили доста големи следи след себе си.

А вие с какъв мотив тръгвате към вашите дела???