Среща с Вальо Кангалов...


с Вальо Кангалов

Преди години исках да пиша, без да се съобразявам с това, кой ще го чете. После се роди идеята да пиша за читателите и исках да се появи вестник, за който да пиша. Оказа, се, че не е кой знае, какво да пишеш и за вестник, поисках да пиша за списание. Появи се и списанието с прекрасно предложение, на което аз не отказах, а приех веднага. Исках да се срещна и запозная с нови автори и писатели и един по един започнаха да се появяват и да си стискаме ръцете. От как Ели Зарева ме откри и ме вкара в нейните групи във фейсбук, аз се запознах с много прекрасни хора, който наистина в реалния живот няма, как да знам, че съществуват….

Един от тези прекрасни хора е Валентин Кангалов www.KANGALOV.com  Чухме се по скайпа разменихме няколко думи и днес сутринта на 26.06.2012г. телефонът ми звънна и ми каза, че е дошъл и може да се видим. Още предния ден знаех къде ще го заведа. „Академията на Успеха” както съм го кръстил аз. Това е една прекрасна база с игрища за футбол, тенис и прекрасен SPA-център, кафе и прекрасна тераса с изглед към гората. Това е базата на Prity-sport. Отидохме там и седнахме на терасата. Толкова топлина излъчваше той и жена му, а аз бях щастлив, че от един контакт от фейса се ражда едно чисто и ново познаство, което ще  се радвам да прерасне в дългогодишно и творческо приятелство. Той ми подари неговата стихосбирка „Поети с ВОЛВА”. Той е един прекрасен човек и уникален фен на марката VOLVO, състезател и прекрасен творец. Разговора ни беше доста шарен и за краткото време през което бяхме на кръглата маса ми се роди идеята да му подаря масаж, но забравих да му кажа. Разсеях се от вълнението, което ме обзе и така се наложи да  му кажа за това си намерение към него вечерта. Така сега ще има и масаж и едно интервю ще направя с него.

P.S.: Благодаря на Вселената, че ме срещна най-неочаквано с теб Вальо!!!