Нещо светло за мен...


прекрасно списание

Светъл ден. Сега ще разкажа, за нещо много интересно за мен. В любимата ми платформа в Slides.bg открих едно списание: BG ART CLASS дори не подозирах за него, че съществува. След като го разгледах аз вече бях усетил онзи вътрешен плен на щастие от самият труд, който разгледах. Да та това все някой трябва да го прави, че аз да го видя. Благодарях за щастливия миг да попадна на нещо такова и се замислих: Искам да пиша за това списание и да излезе материал за мен в него. Колко хубаво би било и да се запозная със създателя му.

Бях писал на лични съобщения на самото списание като си мислех, че директно с него ще си пиша, но известно време нямаше отговор. Може би минаха две седмици от тогава и получих отговор от мъж, който ме насочва към имейл на който да пиша. Веднага написах и понеже си проверявам пощата на 10мин. видях, че дори са ми отговорили и то много бързо. След това и аз отговорих и така се стигна до другия ден, да получа покана в скайп от някой, който не знаех, кой е. Попитах кой е и какво иска и от среща ми се представиха, че е човека който прави списанието. Ей, как се зарадвах и веднага приех. Разменихме си няколко реда и аз помолих, ако е възможно да се чуем. И като започна една приказка, че до сутринта. Не съм очаквал толкова топло и прекрасно отношение „от непознат” и да има, какво да говорим толкова много-признавам си.

Но искам да изкажа своята признателност към човека, който стои зад това прекрасно списание с „нулев бюджет” и се прави с толкова много отдаденост, страст и любов. И както казва тя: Това е моето дете и аз се грижа за него по най-добрия начин до колкото ми е възможно.

За мен е чест да се запозная със списанието и създателя му. Благодаря ти, че те има и правиш това, което си решила да правиш, без значение, колко ти е трудно това…