В знак на благодарност...

В знак на благодарност за безупречно внимание, обслужване и приятелска подадена ръка към мен. Радвам се, че мога да си позволя да изразя своята признателност към www.Slides.bg  и  собственика и. Никой нищо не ме е накарал  да правя,но за мен е чест да го споделя с всички.
Благодарение на Христо Стоянов от  www.lifehackerbg.com от, който научавам много неща, когато незнам, а осъзнавам, че ми трябват в начинанията ми. Ето за тази работа получих  насока от единия и лек подтик от другия.
Наистина ми доставя удоволствие да правя неща, който до сега не съм правил, по две причини:
1. Не съм знаел, че съществува.
2. А ако съм знаел, ме е било „шубе” да опитам дали случайно мога да се справя.
Но днес направих първия си такъв опит!!! И си признавам много се зарадвах, че успях да се справя поне за мен. Е критици, може и да не липсват, но все тая. На мен ми е „гот”, че мога да покажа някой неща под друг ъгъл, който до сега ми изглеждаше сякаш невъзможен. С това пък съм убеден, че ще помогне на други хора след мен така, че…

Това е само една малка част от нещата, който сега прилагам, така, че хубавото се случва сега и те първа още повече.

P.S.: Отново изказвам благодарността си към Майк Рам, Христо Стоянов и Любомир Стоянов, който дори не съзнават, колко много разширяват хоризонта ми ежедневно.