Бори се за любовта...


Stan Bush

Оказа се, че една от любимите ми мелодични песни/Fight For Love/ е изпята от една световна рок икона-Стан Буш/Stan Bush/. Признавам си не знаех нищо, освен, че това е песен от филма с Жан-Клод Ван Дам/Кървав спорт 1988г. и Кикбоксьора-1989г./ Много дълго време търсех тези песни, но само по слух, защото нямах тези възприятия и знания за да седна пред компютъра и да търся. А и да си призная нямам познания за сега по езика на който е изпята песента.
Мина много време и отново гледах двата филма и така се сетих да потърся в ю туб нещо по въпроса. Е то там вече бях ощастливен и така попаднах на певеца изпял тази песен.  Искам да кажа, че това е песен която не знаех, какво се пее в нея, но я слушах със сърцето си. Стотици пъти я слушах и още толкова.

Сега ще ви запозная с нея и се надявам да ви хареса и на вас и като мен да ви върне в мига, в който сте гледали филма.

Бори се за любовта/Fight For Love/
Понякога изглежда толкова безнадеждно, когато си съвсем сам.
Няма накъде да се обърнеш, толкова далеч от вкъщи.
От мен зависи, няма да се откажа, по-добре да загубя,
отколкото да не съм опитал…

Бори се за любовта, с цялото си сърце.
Бори се за любовта, възпламени искрата…

Понякога светът сякаш е затворен,
всичко спира и не знаеш откъде да започнеш.
Ще събера сили и ще продължа,
от мен зависи, трябва да съм силен…

Бори се за любовта, с цялото си сърце.
Бори се за любовта, възпламени искрата…
Бори се за любовта.
Бори се за любовта.

Бори се за любовта, с цялото си сърце.
Бори се за любовта, възпламени искрата…
Бори се за любовта, с цялото си сърце.
Бори се за любовта, възпламени искрата…
Бори се за любовта, с цялото си сърце.
Бори се за любовта, с цялото си сърце.