Presents link

Възможностите в живота са много. Животът обаче е един...!

И така да надращим няколко реда за новата тема, по която работя от два дни! Решил съм да популяризирам You Tube канала си: Florans group. В него съм поместил всичките си изяви ви телевизията в която редовно ме канят Видеосат-Велико Търново,както и още няколко нещица.

За сега съм разделил няколко разделя, където съм „навързал“ клиповете си, както следва: Рубрика Масаж на Душата“, „Motivation”, Beaty Herbal Set”, “Златните 7 по-близо до хората“, „Представяния на Творчество“. Скоро ще поместя и още, защото аз не съм се ограничил само в едно нещо или две... те са много увлеченията ми...


Направих си труда, да си поиграя и да си запиша един скрийнкаст и да видя, какво ще излезе(в него обяснявам, коя иконка, за какво è и на къде води-така, че можете да проверите и вие на къде ще ви отведе всяка от тях). Каквото е излязло това è...не ми се занимава да го поправям или да го записвам на ново. За това, съм казал на този етап това, което съм искал. Напълно възможно е да направя още няколко защото първо ми хареса, второ лесно го разбрах, защото лесно бе обяснено от Адаша от lifehack.bg(в сайта му) и на последно място ще кажа, каква е програмата: TinyTake”…

Забавлявам се и не се вълнувам от мнения дали се е получило, добре или не... просто е. Опитвам и това е!Не се нуждая от ничия оценка!