Presents:Stress,Relax,Show Must Go On

Докато „чуках“ яйцата в купата за баклава тортата това все още само аз и майка знаехме, че ще е такова. Нямаше изгледи да è.После сложихме брашно, после орехите и миксера си бъркаше, а аз си снимах. Някак преоткрих клиповете и това сега е някак по-лесно, а не да снимам и след това да обяснявам...по-малко думи, повече показване!!!И така ставаха нещата преди новата година в нейното навечерие...







И така...когато сложа готварската шапка,като започна да бъркам,да ръся,да бъркам да ръся-бисери, става мармалад. Но пък ме бива в подреждането (на дръва), в прибирането (на сено) и в метенето на всички ла*на след това)...ако някоя "булка" я устройва...и не смогва да сколаса, до 31 декември приемам оферти за "домашна помощница в нощница" и те така...

Show Must Go On(Шоуто трябва да продължи)



Наистина си признавам много обичам да си правя такива артистични „изцепки“, и някак си се случва. Не се напъвам,не заучавам излишно текстове и т.н. Не дължа на никого, обяснение за това, защо и как или пък какво ме кара да го правя. Не се вземам на сИрио-о-озно. А от как се срещнах на семинара с импровизиращия човек на сцена Златин Цветков от ШиЗиПро, на семинара за Презентационни умения, на който говорих пред публика от 40 човека, много се изпълних от неговата особа(та и той "има пръст" в импровизациите ми). Направи нещата толкова достъпни, толкова как да кажа: показа ми/ни какво е да излезеш на сцена и да правиш какво ли не, а хората да си мислят, че за тях си се подготвял цяла вечност. Е, не! То такива хора нямат нужда от „подготвяне“, имат нужда само от сцена и като се качат ела да видиш, какво става. Смях, сълзи и мармалад. Едно такова ми става‚ на-маргаринено ми е“ направо мажа или пък ръся пудра захар в/у мекички преди да бъдат свити... и подадени на клиента, който ги поръчва...

         Та да ви кажа, ако нямате шапка на готвач не е проблем, но е хубаво да имате душа и да се раздавате без да се притеснявате как ви възприемат, приемат или не хората. Хубаво би било да знаете, че това го правя само заради себе си...и не се вълнувам от друго!!!!