Lavanduloва история...



Лятото ми гостуваха две дами, понеже едната имаше нужда от масаж, но за подарък направих и на другата.

И така докато сме си разговаряли, аз съм и споделил, че не ползвам лавандулата като аромат, но може би ми предстои да положа усилие да я харесам. И от лятото до сега се оказа, че аз съм забравил, какво съм и споделил но тя не е забравила и решила да ми направи подарък. Ароматен подарък.

Първата пратка която прати така и не пристигна при мен, а и я върнали поради „непълен адрес“...а сега как пристигна направо не знам. И те така все трябва да има някаква одисея иначе няма да е така сладко, като дойде... И да си призная време е за аромatherapy…


А днес преди да се прибера гостувах на една прекрасна жена и пихме кафе на работата ѝ. Помогнах на колегата и за едни камини да се натоварят...Говорихме много, е имаше и пасажи, в които тя само слушаше... А като излязохме да пушим навън, там се видяхме с вдъхновителката на романа ми „Африкав моето сърце“ – Петя. Раз-прегръщахме се, защото се виждаме на много големи интервали...направихме снимки, защото е хубаво да има спомени...и срещи. А това му е хубавото на раздялата, че все някога ще има отново-среща. И те така с тия мои джобни разходки...



С поетесата Ивелина Цветкова

С Вдъхновителката за романа "Африка в моето сърце"