Знаците с форма на ръкавица!


Днес(28.01.2015г) докато си пиех кафето с моя човек, с периферното си зрение видях,че нещо падна от някого който вървеше...Изправих се(защото имаше цвете на прозореца дето ми закриваше виждането) да чукна на прозореца(по някакъв инстинкт, че може би няма да му стане приятно ако разбере собственика, че го е загубил) и видях, че това е моя позната, която уважавам и ценя като човек. Помахах малко „некултурно“ през прозореца от вътре и тя се обърна...сочейки и давах настойчиво знак, че  нещо е изтървала. Тя се обърна и видя, че това едната черна ръкавица. Усмихна се взе я и си отиде в офиса. Тя вървеше с още едно момиче нейна колежка....
Пошегувахме се с моя приятел, че тя се опитва да си „хвърли ръкавицата“ някак като предизвикателство към вселената. Продължихме да си пием кафето, но след малко тя дойде при нас и седна...Заговорихме се много и тя внезапно се сети за ръкавицата, която преди беше изтървала...имало предистория! С колежката си докато вървели към офиса и преди да падне ръкавицата и аз да и дам сигнал, тя говорила за мен с нея. Тя каза, че нейния баща бил и казал, че в Лясковец имало още един добър масажист казвали му „айса“ и тя я попитала дали го познава(понеже ходи на масажи редовно). Тогава тя и казва, че ме познава и, че най-редовно посещавам в сладкарницата до офиса им и ако съм там е щяла да ме покаже кой съм. Но аз изпреварих нещата с ръкомахането за ръкавицата и когато тя се навела да я вземе и казала, че точно аз съм „айса“ дето правя масажи.

Някак толкова случайности на едно място ми мирише "на заговор"...от вселената. Та да си призная радвам се, че хората така или иначе „ме говорят“, разнасят къде за хубаво, къде за друго! От уста на уста е рекламата, на която разчитах с времето. Нищо, че съм отказвал и прием на мнозина, заради много фактори. Както и преди 6-7 години масажа в сряда беше безплатен при мен. А това пораждаше купища въпроси, на които хората така и не получаваха цялостен отговор, защото това бе моя политика с която си служих за да видя, какво е да даваш нещо(дори повече от себе си). Само преди месец(31.12.2014г) навърших 20-сет години от как практикувам масажи върху хората, клиентите и дори на животни правя когато си играя с тях. 
А също така мечта я да направя и цялостен масаж на слон...може да ми отнеме цяла седмица, но...бих се пробвал!