Мозъчна Анотация за "Играта"

Не преследвам мечтите си, а упорито работя за тях...дори и ако нямам „заработени пари“ (за спестени дори няма да споменавам),но имам решение и на този „проблем“. Замествам нуждите от нужните(липсващи) пари с повече концентрирана работа, по темата. Така и така мечтите искат много труд, за това действам смело! Чета, питам, срещам се с нови хора, търся източници, но и не забравям „да хвърлям“ по едно око на интуицията си, когато „тръгвам на път“, да се превърна в търсач на моята истина! Освен това не знам дали ви е ясно, че  човек, който никога „не напуска колибата си“ няма как да внесе нещо свежо(ако щеш и само идея) в нея. Изобретателността, упоритостта, личното отношение и привеждане на нещата в динамично практичен вид е есенцията на моето живо творчество! Времето посветено на действията ми с което най-добре (трябва да) си служа, е тогава когато взех решение да действам... Така, че... действам!

Не се отказах за нищо на света, нищо че се опитват да ми вменяват вина за какво ли не. Когато бях беден, бях виновен защо съм беден. Когато станах богат станах виновен, защо не давам на другите от богатство си... Когато бях „глупав“ защо бях толкова „недодялан“. Когато станах „по-умен“ ,пък все много съм парадирал с това колко знам! Все има нещо за което да си „на топа на устата“. Заедно с това често се чувствах виновен, ако отделях време за себе си, за да се отпусна, просто да бъда себе си и да не правя нищо.... Сакън, ако колелото "на задачите" не се върти или не ме "пекат" на бавен огън житейските препирни...


Търсех и намерих автентичност в стъпките, делата и извървения път на твореца в мен. Не се „надбягвам“, конкурирам и съревновавам защото така мога да изгубя своя истински пулс на щастлив човек. Щях да  се превърна в една машина за създаване на така наречените „повече блага“, но в очите на кого? Намерих истинската си вътрешна удовлетвореност и щастие, което е моят личен успех. Защото това за повечето хора, е временна илюзия, което ги сковава при мисълта, че може да им се изплъзне, а не знаят, че ако не са удовлетворени от житейския си път то, са се провалили и без друго! Запомних тези думи много добре когато минаваха през съзнанието ми за първи път, защото знам, че ще ми трябват дори когато свърша с играта тук, но живота ми продължава!

Авторска Анотация към играта: "Игра за 66.000.000$"