„Дървото на Живота“ и наследството, което носим!

Днес 26.01.2015г. гостувах отново в телевизия „Видеосат“ - Велико Търново. Подготвих темата със заглавие „Дървото на Живота“ и наследството, което носим! Тя е такава, защото бих искал да имам време(цялото предаване) да разкажа малко повече за играта „Дървото на Живота“ за да създам любопитство, но същевременно няма как да разкажа повече, колкото и да ми се иска, защото... тук, както и навсякъде по света всеки „по-бърз и с възможности“ може да се опита да ме „изпревари“. Ето за това няма как да е повече. „За без пари толкова!“

Разказах за 4-те типажа участници в играта, а те са: 1.Неудачник/Безделник; 2.Творец/Създател; 3.Приятел/Кисел гъз; 4.Шеф/Непораснало дете; Първите двама ти дават от времето, таланта си, знанието си, помощта си(дори), ведро е около тях и компанията им е чест за околните, а следващите двама ти губят времето, натоварват те, и освен това редовно техните „драми“ са най-важни, те се напъват да са център на компанията и вселената, но не им се получава...защото хората странят от тях!

В предаването водещия ме попита дали се припознавам в някой от тези типажи...отговорих веднага, че съм преминал през всичките...но най-много искам да съм си творец или просто човек(нищо повече или по-малко),както е обозначено на визитката ми.

За първи път си позволявам да извадя на показ информация за играта си и това много ме радва... Явно е дошъл „мигът“... Както казах в предаването дори не знаех, защо това произведение когато започнах да го пиша някак секна.  Всъщност знам! Опъна ми нервната система и съзнанието ми ѝ някак колкото и да си мислих, че съм готов за „големите неща“ не беше съвсем така. За това продължих да правя други неща, за да се „освестя“. Така след като разбрах, че не бях съвсем готов бавно и постепенно се захранвах, връщайки се към самата идея на играта... Извиних се на себе си и си простих, че „нервната ми система“ се беше опънала като корда по време на богат улов. Така продължих стъпка по стъпка и разбрах, че забавянето е въвеждане на нервната ми система в постепенност и последователна стъпка по-стъпка в играенето. Осъзнавам, че няма как да ми бъде изсипано каквото и голямо количество ѝ да е на веднъж върху мен. Просто не бях готов! За това много хора, с които съм говорил през годините са ми казвали, че ако спечелят голяма сума пари от тотото или лотарията ще се побъркат. Ами как не, и тогава живота им вместо да се подобри(защото той ще се подобри за месец, два, година и след това край-надолу). За това финансовата култура, грамотност и потенциал, както и творческата култура е хубаво да се вслушваме в интуицията си. Тя не ни подвежда, но също така за да разпознава модели на поведение и харчове е хубаво да четем, питаме и развиваме потенциала си, а не само егото си...

Но на скоро в мислите си засякох нещо интересно.Тази игра е като „кафето“(старо френско
сирене, кашкавал), което дават на дегустаторите след всяка проба хубаво вино, за да могат да разпознават всяко следващо. Все пак са отишли там да напипат хубавото, а не да се опиват или да „прекарат“ нещата...Но когато човек е професионален дегустатор, той плюе(не гълта количеството вино, което е в устата му).  Та и с моята игра стана така... Тя разнообрази всичко, направи завои, превърна се в нещо различно, неподправена и автентична.  Все пак до сега съм написал 25 книги на български, създал съм „Златните 7“ и правя още неща...Но подобно нещо не съм се и замислял,че е възможно да създам. Не знаех! За това приемам с радост, удоволствие и благодарност шанса да изваждам, показвам и развивам... „Дървото на Живота“.

„Живеем в култура, която ни програмира да очакваме мигновено удовлетворяване на желанията ни и да не ценим процесите, изискващи много време и голямо внимание. За нас е лесно да прочетем няколко книги, да посетим няколко семинара и да очакваме мигновено просветление. Това е манталитетът на „микровълновата духовност“. Научавайки се да обичаме, ние трябва да прегърнем всички житейски преживявания – както ужасните, така и върховните. Често най-голямото духовно познание идва маскирано като обърканост и болка. Наистина е предизвикателство да бъдеш благодарен както за радостта, така и за болката.“

                                                                                                                   Робърт Оудъм

За това явно бе дошъл мигът да създам нещо различно, нещо достатъчно шантаво и приложимо...  каквато е играта!


А, между другото благодаря ви, че прочетохте материала ми. Оценявам това!