Грешка или Вълшебство!

Разбрах нещо много интересно за мен, а явно неразбираемо за околните.

Когато сформирах Подаръчния Комплект аз сложих брошурка, продукт и мокра кърпичка. Нарочно искам нещата да са Три за да има Изобилие във всеки един аспект.
Но днес ще ви разкажа за недоумението към „мократа кърпичка“. Нея  съм я избрал като продукт, който може да почисти поне първичната мръсотия по кожата на всеки използвал я преди да бъде използван който и да е продукт от „Златните7“. Забелязах, че хората гледат умно, защо тази „кърпичка“ е опакована заедно с другите неща. Тя е за да внесе нотка на свежест с аромат на лимон и да улесни ползването на продукта почти веднага. Вместо да си тампонирате лицето чак когато се приберете в домашни условия е възможно да искате да  изпробвате продукта веднага след получаването му(ако сте (не)търпеливи). Улеснил съм процеса на използване максимално, но разбрах, че това е не разбираем такъв за околните. Сега внасям яснота и е хубаво да знаете, скъпи хора, че не съм се объркал, а мисля рационално, творчески и от практична гледна точка. Директните продажби и употреба на продуктите ми са на първо място в моите приоритети. За това с улесняването от моя страна, далеч не ви лишава от мисловна дейност(да се питате кое за какво е), а ви давам директна приложност след като „разшифровате“ тънкостите на създателя на „Златните7“.

Същото нещо се отнася и за продукта: „Тоник за лице-Сълзите на Мария“. Към него винаги слагам 1,2,3 „дискове за дегримиране“, за да подпомогна употребата на продукта веднага, ако закупилия го иска да го използва на мига(а не да чака прибирането си в къщи или офиса). А имаше хора, които ми съобщиха, че щом са ги видели „тия памучни дискове“ са ги хвърлили, защото не знаели за какво са и не са ги поръчвали.

Хора, аз давам повече от това, което някой иска от мен. Улеснил съм процеса си максимално и
съм го направил завършен, за което благодаря на вътрешния си импулс и порив. Както казах, аз не ви изземвам мисловния процес, но моля ви ценете процеса на даване от моя цена. Само оценяването ви носи лична удовлетвореност за качество и истина. Информирайте се своевременно кое за какво и защо е поставено в Подаръчния Комплект(защото това не е описано с какво да се ползва). Нищо не е сложено просто така като някаква прищявка или по погрешка, а е там за да ви достави удоволствие от практичността на детайлите предвидени от създателя му.

Продуктите ми са скъпи за мен като себестойност и личната оценка от клиентите, но също така съм взел решение да бъдат на изключителна висота от към изработка, качество и приложност, което е гарант за добро здраве и ведрина. Докато е напълно възможно с помощта на Живота и Здравето ми, не бих си позволил да има вредители в Гамата ми, причиняващо страдание с отложено действие във времето без право на проследяване! Съответно с помощта на разгласяването от „уста на уста“, това достига само до хората взели решение да оценят труда, качеството и стойността която им придава всеки един продукт и детайл от гамата „Златните7“.
Заложил съм продуктите от Гамата ми да достигне Световно равнище и да не отстъпва по качество на нито един от всички други „артикули“ в тази сфера. Също така съм решил, че щом нещата са истински и авторитетни, те могат да бият по достойнства и качества „другите“ продукти и това да го превърне от скъп и недостъпен продукт до желан и търсен от обикновените хора като мен.


С времето разбрах едно: Само успех, без чувството, че съм дал Значим принос, ще ми докара само празнота в сърцето(нищо друго). За това съм направил своя избор!

P.S: Повече за "Златните 7" тук:http://floransmedia.blogspot.com/p/blog-page_25.html