Няколко пъти по 20-сет!

„Онова което се е случило веднъж, може никога повече да не се случи. Но всичко, което се е случило два пъти, със сигурност ще се случи и трети път!“

Това е един цитат от книгата „Алхимикът“ на Паулу Коелю, който прочетох преди 20-сет години. Когато бях още дете и втори курс в училище някогашния ми приятел(вече не) ми даде да прочета книгата му. Отначало не ме грабна, но колкото повече четях, толкова повече я оставях и се пре-въз-нас-ях в мечтите си.

През последните 10 листа плаках доста, защото разпознах сякаш много от своя живот в тази творба. И как можеше да е възможно това, след като този автор нито ме познава, нито знае стремежите ми. Дали в един етап от живота си хората имат идентични стремежи? Кой знае?! Тогава си пожелах-признавам си да изживея сюжета на книгата в своя собствен живот, но да не ми се налага да пътувам(защото ме беше страх да се отделям от мястото си). А дори не съзнавах чувствата смесени с желанията ми какъв вихър са създали в мен, че да се пре-под-ред-ят нещата специално за мен. Ама, верно ли Вселената ме е чула, се запитах веднъж, след като виждах как съпоставям романа с живота си?! Тогава не смятах, че е нужно да ходя до края на света, за да откривам щастието си, но пък е хубаво човек да пътува и да вижда всякакви светове, а дали ще има красоти в него е друг въпрос. Откривайки своето богатство в сърцето си, много преди да напусна България се запитах как  е възможно това?
И понеже едно от богатствата ми е книгата „Африка в моето сърце“ се оказа, че сега пиша третата книга, и тя ще е втората поредица книга която се обособяват в три отделни книги-трилогия(първата беше –„Масаж на Душата“. И тя носи заглавие „Силата на пръстена“. Та с тази книга някак завършвам още един цикъл след прочита на книгата „Алхимикът“ преди двайсет години, и завършването на романа през 2017г., а може и по-рано. Зависи от последните две глави, колко ще са дълги. Всичко друго е вече написано под вътрешния импулс на чувството, което ме води към една жена. За това  е и посветена само на нея: 
...За онази жена в живота ми, в която Слънцето бе спряло в косите ѝ!

Въпреки, че бях решил да спирам да пиша, някак с такава лекота излях всичките страници написани до тук. И много често докато работя върху клиентите си, толкова много се отнасям,че въобще не разбирам, че съм им дал много повече в масаж, отколкото те могат да предположат,че правя за тях. Защото съществото ми работи в тази насока и е неизбежно да спра процеса на създаване. След това сядам записвам и сглобявам в глави. И когато го чета се питам, това от къде дойде, онова, защото трябва да е така?! Все такива въпроси.

Освобождаването на затворените енергии в мен, заляха отново сушата, която се бе образувала през сушевите месеци на моята криза през която минавах-творчески. Но не знаех, че въпреки това е имало засято нещо, което в мига, в който всичко бе напоено, то избуя и даде резултат...

Та тази книга „Алхимикът“ имам нещо общо с всеки от нас на тази земя. Сякаш е писана на някакъв универсален език, докосващ милионите хора по света, но много бавно. А като цяло книгите на Паулу Коелю са онова добро, което събуждат способността ни да мечтаем,активират желанието ни да търсим и сами да вярваме в това,което търсим.

Странно е усещането да Обичаш някого още преди да си го срещнал. Странно е да пишеш за Нещо, което си мислиш, че не си преживял, а то изплува пред теб и ти показва вече случили се неща в живота ти от преди...

Как бе възможно всичко това съм се питал и продължавам да го правя.


Но освен това Тя веднъж ме попита, какво ще правиш,след като  всички мечти ти се сбъднат? А аз и отговорих, че ще си платя „дълговете“ към теб. Просто ще те Обичам!