Силата на подметката - Walkmaxx FIT

Здравейте, казвам се Христо и съм от гр. Лясковец. От как цяло лято нося черните Уокмакс сандали, закупени на 13.юни.2016г., съм много щастлив. 

Бях изтървал вече две промоции на сандалите и видях трета във фейсбук (когато имах профил). Понеже системата е такава, че каквото харесваш разглеждайки в интернет мрежата, тя го отчита и ти показва повече от него. И така имах парите в джоба си в този момент и веднага изпратих заявката си за сандалите през сайта им. На другия ден ми се обади много любезна операторка за да потвърдя заявката си и така всичко бе готово. След три дни сандалите бяха при мен. Веднага след като се разписах на квитанцията за получил на куриера, ги взех и силно развълнуван се прибрах в къщи. На няколко пъти щях да ги изпусна дори. Не търпелив скъсах всички пречки по пътя към сандалите, и ги извадих, обух ги и започнах да обикалям с тях цялата къща от щастие. След това си взех чантата, ръкавиците, ножицата и тръгнах към гората на разходка за да ги разтъпча, както и за коприва, от която правя прекрасен чай и някой отвари за коса и здраве. Защото си бях обещал, че дойдат ли веднага ще  ги водя на разходка. И о, небеса вярно е, всичко което казват за тях!! До сега наистина съм правил огромен компромис с качеството на ходилата си както и на обувките си. О, небеса! Търпял съм го, за моя жалост, този компромис! Изтезавал съм си краката, признавам си, като съм ходел по 2-3 часа през уикенда, с други маратонки и обувки, на разходка. А след това ми трябваха още толкова часове да се възстановя от погрома на ходилата си. Дори прибягвах до контрастни душове на краката, от коляното надолу. Не ми беше приятно-признавам си.

Та, крачейки по пътя не разбрах кога се качих до върха на манастира „Св.Св.Петър и Павел“ на върха на Лясковец. Там заснех клипче в което изразявам радостта си от покупката, която ме бе очаровала и с която сега триумфирах - ходейки в този миг по тази земя. А когато изпратих клипа на Уокмакс-България във фейсбук страницата им, те го публикуваха там и написаха няколко благодарствени изречения за мен.

След като се качих, започнах да слизам, за да набера коприва. Не обърнах много внимание на черните надвиснали облаци над мен и си мислех, че ще ми се размине, да се отворят върху мен. Набрах обаче половин чанта и така си продължих по пътя, за да се наслаждавам на ходенето със сандалите. Но такъв дъжд ме заваля по пътя, че сандалите си получиха първото „бойно кръщене“, и така се прибрах мокър като кокошка. Въпреки това се чувствах изключително доволен от комфортното ходене с тях. От тогава ако имаше как да не ги свалям през целия ден, а бих искал да е така и през нощта, без да се вълнувам дали някой щеше да забележи. Изключителна инвестиция си направих и съм горд от факта, че това е продукти, които е създадени за активни хора като мен, които обичат да се движат, обожават дългите разходки, както и мога да прекарвам близо 16-17 часа на крака като терапевт-масажист, което ми гарантира свобода на движението и не  натоварвам излишно - клиентите си, защото не се уморявам да стоя прав.


След като установих, че сандалите разпределят равномерно по магичен за мен начин, тежестта на тялото ми, и по този начин облекчават натрупването на напрежението в различните точки на тялото и стъпалата ми, взех важно за мен решение, да не кажа кардинално: Да не правя повече никакъв компромис с качеството както на стъпалата си, така и със сандалите и обувките, които купувам-занапред. И поради тази причина обмислях този път много по-малко време, да си взема и за есента и зимата подходящи обувки, с такава подметка. И ето на 11.10.2016г. в 14:45, си взех пратката от Спиди-куриер с обувките Уокмакс Фит Аутдор.


С тази иновативна подметка допринасяща за запазването на здравните параметри от насладата на ходенето, скачането и бягането, обгръща ползващите ги със специално внимание. И така всяка следваща стъпка, се превръща в меко удоволствие и те съпътства една лекота и безгрижност, в походката. БлагоДАРя ви, че ви има, аз не съм рекламно лице, но съм един редовно крачещ и доволен потребител, носещ ги всеки божи ден от как ги имам, и който се  изразява доста дейно и колоритно, защото все пак съм съ-Творец на много неща в живота си.


Желая ви повече хора да оценяват всеки ден пълноцветния си живот, както ходенето със собствените си крака, така и да успяват да редуцират напрежението в тях, до 0,5 %. А от там да премахнат проблема, като открият решението за своя път, крачейки с лекота с вашата платформа. Благодаря ви от сърце. Това е за вас.