Страницата за снимки Color "X" Day


Заповядайте в моята нова страница за Авторски снимки, не подписани, не откраднати.. Щотото аман от професионални снимачи и снимачки. Снимам с каквото си искам и имам под ръка! Ако ви хареса гледайте, ако ли не прескачайте канала... 
                                                              




Благодаря за разбирането!!!
Страничката тук: http://on.fb.me/1FGBFkJ
Ако искате да ви излизат публикациите(т.е. СНИМКИ) от страницата ми, можете Освен да "Харесате" страницата, да натиснете под меню, за да ви се отвори прозорец с надпис "Получаване на известия"...Но само ако искате!!!
Заповядайте!

P.S.: Място за авторските снимки на Христо от Лясковец, които обаче не се подписват, защото с тях се забавлявам, а не се вземам на Сериозно( и когато крадете то си личи,защото нямате моя Поглед и Мотив за самата снимка)! Да сме на ясно от началото. Не ме интересувате, какво Мислите за снимките(ми) за себе си, за Мен и т.н. Ако ви харесва Добре, ако ли не, пак добре...ѝ ако има нещо в мен персонално, което не ви допада, не е задължително да ме известявате(даже никак) за това. Постарайте се да преживеете този шок Самостоятелно!"
от автора...