Сенките и Златни истории от Пясък!

Шурикен-ка с името ми...
Когато получих предложение да участвам в семинар за презентационни умения Ninja Presenter“ дори не се замислих и приех. Предложението беше отправено от Любомир Стоянов собственик на Slides.bg(електронна платформа, която ползвам с радост) още преди 3-4 месеца към мен. Признавам си, че веднага започнах да мечтая, как слушам лекторите със захлас, как си говоря с тях, как се смеем, а дори не ги познавам(освен единия). Много пъти се опитвах рекламирам събитието без да „ме кара някой“  да помагам и не знам признавам си, колко успях, но... все пак давах най-доброто от себе си!

Не съм бездействал до този миг и сътворявах продукти, статии, клипове и гостувания в телевизии... А буквално седмицата в която беше събитието преди да тръгна взех готовите календари. Исках да подаря поне на двама от набелязаните ми хора освен „Златните 7“ и календар за новата 2015г. И успях да го сторя и това.

Така вече си бях заредил събитието и престоят ми в София за 4 дни с най-прекрасната енергия, която може да съществува и сякаш бях станал като едно дете... Вглеждах се във всичко: метро,трамвай,самолет,коли,заведения,магазини и хора... Наистина се чувствах като дете, нищо, че статуса ми на „пълнолетен“ показва друго!
В деня на пристигането ми се срещнахме с една прекрасна душа, работеща в Sexshop и разговаряхме до 19:30 и разходки по бул.Славейков. Разговарях с нея, защото тя също ще има своя принос за още един мой продукт(но за това скоро!)

Не можах да се наспя, защото си легнахме в 1:30 през нощта, но пък адреналина от предстоящото събитие ме събуди в график 5:20 часа сутринта. Медитация, дишане, йога, упражнение  „Сурво-вак-ница“(Сурво-вакла-агница)и закуска с кафенце. Така тръгнахме по-рано за Интерпред в която сграда се намираше залата за семинара. Повозих си се на метрото като пич и за разказвах на Мария(моя скъпа приятелка и ГИД в София)за притегателната сила на пясъка.. и някак от само себе си се обърнах към нея и с периферията забелязах как един младеж надава ухо и слухти... Но след това внезапно се измести не знам по каква причина... може би не му е удобно да слуша за книги, романи и истории от пясък... А и няма от къде да знае кой какъв е като нас-например!!!

Така след няколко спирки слязохме на Жолио Кюри, която е точно до сградата, която ми трябва. Всичко си беше по 3,14. Влязох си в сградата и на стълбите се сблъсках с организатора на събитието Любо. Здрависахме се и аз слязох по стълбите. Пристъпих с кеф по мокета в залата и се настаних директно на първия ред. Малко след мен влезе и единият лектор Майк Рам(консултант и водещ курса "По стъпките на дракона"). Поздравихме се и си стиснахме ръцете. Заоглеждах залата за да се адаптирам... тактика!

Оказа се, че той е първия лектор, което ме наведе на мисъл-спомен, че аз отправих предизвикателство към него да „разцъкаме“ моята тема с
  Маслото от Джоджен“ и „Златните 7“. Имаше и други желаещи, което беше хубаво. В 9:30 започнахме семинара за Презентационни умения и наистина не е нужно да ходим до Япония за да станем нинжди. Тук на курса ни очаква точно това: „да станем нинджи презентатори“. Той започна и няколко човека изявиха желание да презентират услугата си и продуктите си ѝ, а след това дойде моят ред...
предизвикателство към него да „разцъкаме“ моята тема с „
Излязох и се представих: „Аз съм Христо от Лясковец. Представям се така, защото съм от Лясковец, а не от Тутракан!(шегувам се с това)!... Създал съм едни неща, който преди това ми спасиха живота. Въпросното нещо е джоджъна и производните му масло и кремове с негово участие..." 
Така всички, разбраха за мен, за джоджена и за продуктите. Това пускане директно „в дълбокото“, ме зарадва и беше още един шанс за мен. Някой се усмихваха, други недоумяваха...  нo така ме запомниха и казваха често зад гърба ми: "я виж джоджена как се смее", "виж го ти колко знае" и т.н. Целта ми е постигната... "Знаете за Мен-така или иначе".

          А после след тази лекция, веднага ме на обградиха 3 жени за да ме разпитат за маслото и кремовете. Поискаха ми визитка... казах си ей сега ще ви дам една... И тя е: „Дадох ви кодови думи „христо от лясковец“, „масло от джоджен“, „кром-крем“ и да очаквате от мен, аз да ви дам 100% от информацията, която вие искате, няма да стане.. Аз ви давам 50%(пас-загатка „кодови“ имена) другите 50%  са обвързани с вашите желания, и действителни искания да разберете за мен и джоджена. С грешка сте, ако мислите, че съм готов да свърша ѝ вашата работа!“ Тогава едната жена възкликна: „Я, как добре се аргоментира!“ Тогава им казах, че явно не са чели книгата: „Едноминутния менажер“...за да не знаят, че няма как да ми изгубят времето „в обяснение“. Идвам пускам бомбата и си тръгвам... Благодарих им за интереса и се разделихме... защото семинара трябваше да започва с другия модул. Все пак бяха 4 модула с различна и същевременно близка тематика обединена в една цел: Отлично представяне пред публика!

2.Маргарит Ралев - основател на дизайн студиото Ralev.com
3.Ангел Лазаров - основател на институт по НЛП в България

Това бяха другите лектори от модула на семинара....

С четиримата лектори на Семинара
А четвъртия беше: Златин Цветков - актьор и тв водещ, основател на ШиЗи Про. Този човек започна толкова плавно и тактично, че аз се чудех, какво толкова ще ни говори един  театрален артист. Но когато ни започна с примерите и задачите, когато ни накара да се смеем, да сме като децата, да „изглеждаме“ като глупаци. Но толкова лесно приложими, усвоими детайли не бях виждал, чувал, усещал, прилагал, изпитвал...Е, няма да ми стигнат думите да изреждам... Но най-много ме впечатли с упражнението: „Ние ви Гледаме, вие ни Гледате!“ Записах си всяка една от лекциите за да мога да ги съпреживявам колкото си пъти искам и да слушам, от първа ръка... а не да се чудя бях ли там или не бях... тарикат съм брат мѝ!

След семинара си тръгнах доволен, уморен, но щастлив, усмихнат и натоварен със сертификат за Нинджа презентатор... Имах нужда да чуя другите хора, как го правят и установих, че съм на
С организатора Любо Стоянов
прав път!

Това послание изпълни своята роля: „Ела на обучение, където 4 прáктика с богат опит ще споделят своите тайни за това как се правят Влиятелни ѝ Успешни презентации пред всякаква аудитория Ninja Presenter - 2014!“ Доволен, щастлив, и Свежарка!

Сутринта на 15.11.2014г., след ставането, закусването и изпиването на кафето, се зачетох в една книга на един български автор и прочитайки само едно изречение, в съзнанието ми мина завършека на романа ми МАХДИМ(в 8:55часа). Веднага хванах дневника и записах завършека. Ето тук:
„Мамо,мамо, събуди се искам лимон!“
А те спяха толкова дълбоко опиянени от аромата на оазиса, който всеки един посетител изпитваше, усещаше и търсеше. В този момент тя се стресна, защото гласът беше толкова кристално ясен. Отвори очи и се загледа какво става. От къде идва този глас. Тогава нещо вътре в нея инстинктивно я приветства да си постави ръцете на корема за да изпита онова усещане, което само една майка може да изпита когато е заченала. Внезапно тя махна ръце след това и бутна нереализирания журналист, но освободена душа и в ухото му промълви:
„Бременна съм. Ще ставаш баща. Вече сме трима. Обичам те.“
Тогава той се размърда в леглото от чутото пое си дълбоко въздух, погледна я и каза:
„Благодаря ти. Обичам те. Най-накрая желанията ни бяха чути от великия шепот на вятъра Хамсин и МАХДИМ.“

                                                    Края на романа ми дава началото на нов живот-бебе!

С доц.д-р.Карабиберов
На другия ден започнаха срещите с хората, които бях определил да наградя за своя принос към мен, макар и с една усмивка, с една дума, с един жест... то той значи много за мен(защото най-малкото те не ме познават, а и сега се виждаме за първи път в живота ни... но ни има).
С този текст само бих искал да подскажа нещо: „Златните7 по-близко до хората“ е нещо като мото, което ми се роди почти веднага в главата докато завърших новия крем и така с него се обособиха те!
„Всеки човек след раждането си тук на тази Земя има възможност да бъде в помощ на обществото с това, което прави или от което разбира. Това е нашата Дхарма(धर्म, буквално „това, което поддържа, подкрепя и съдържа регулиращия ред на природата“) е термин означаващ „Естествен ред“, термин от централно значение в източните религии -индуизъм, будизъм, джайнизъм.
Тези от вас, които сътворяват това, което обичат(като мен) и същевременно им доставя удоволствие и удовлетворение то те са на своя си път и са намерили „Висшата си цел“.“




Мото за новите 365 дни:(„Златните 7“ по-близко до хората-2014/2015).

Доц.д-р.Юлиан Карабиберов;
Мария Янакиева,
Майк Рам;
Любомир Стоянов;
Тихомир Първанов;

И някъде на края преди да се разделим връчих сертификата за Първо и Второ ниво Рейки, на
моята прекрасна приятелка Мария Янакиева в знак на съпричастност, красиви отношения и взаимопомощ. Благодарение на нея(като ГИД) всичко вървеше гладко и „хващахме“ все зелената вълна.





„Ако обичаш, твоето сърце ще те заведе там, където разумът ти дори не може да си представи!“