Ама ти ѝ това ли "можеш" да правиш?!

Днес е 2 ноември - Интересен и не случаен ден след Празника на Будителите !!!


Денят беше полезен за мен, защото научих нещо ново и важно. 
По стечение на обстоятелствата се наложи С моята свекърва Да посетим с надеждата За ПОМОЩ Талантливия Христо  ОТ Лясковец. Може би думата "талантлив" е нищожна за него, защото за времето на моето пребиваване там открих много, много заложби в този Човек. 

Преди пет години го срещнах за първи път. Бях изпаднала в пълно отчаяние от живота след тежък развой на съдбата ми (развод). Тогава той ми показа, че е способен масажист и не само това (правеше всяка сряда безплатни масажи за всички хора с цел да популяризира масажите като цяло). Зареди ме с огромна положителна енергия! Признавам, че до него в помощ беше и неговата майка. Достатъчно е само да погледнете в очите и и да размените няколко думи. Благородство и доброта! / Тогава посетих " "Салон за Красота и Релакс - Флоранс" - неговото работно място 2 или 3 пъти едва се прибирах до дома си - заспивах. Толкова успокояващо ми действаха неговите масажи, но не само те, разговорите между нас! 
Днес установих, че Христо притежава още една способност, не зная осъзнава ли я? Той е прекрасен ПСИХОТЕРАПЕВТ! Когато тръгнах от дома бях в лошо настроение! С моята свекърва един час провежда разговор и то какъв, опита се да я зареди с желание за живот! Стъпка по стъпка, с помощта на логиката успя да установи нейния проблем. Аз стоях отстрани, гледах и слушах. Тази жена беше посещавала психотерапевти, но такъв разговор не беше провеждан Никога с нея! 
"Стани права - каза Христо - опитай се да стигнеш тавана!" - Така установи стремежът и за живот - ДАЛИ ГЛЕДА НАГОРЕ ИЛИ НЕ .
"Като идваше към нас колко пъти погледна небето? Колко често се разхождаш?" И множество важни и характеризиращи състоянието и въпроси?... Знаете ли каква беше диагнозата: ЛИПСА НА ЗЕЛЕН ЦВЯТ В ЕЖЕДНЕВИЕТО й!! И позна тази жена беше загубила желание за всичко. Природата е малко чужда, а градът ни е прекрасно място, и въздух, и красота, и спокойствие! Гледайки отстрани, аз се заредих с енергия, прииска ми се да ОБИКОЛЯ НА МОМЕНТА ПЪТЯ ДО ПЕТРОПАЛОВСКИЯ МАНАСТИР! Същевременно с това усетих и психическо разтоварване. След психическата нагласа дойде време на същината на масажа на пациентката. 
По време на сеанса аз бях поканена от майката на Христо в съседната стая като имах възможност да докосна и пробвам световно известното лекарство, приготвено от джоджен (Кром-Крема) му - намазах си напуканите устни и се облизах блажено! 
Тръгнах си от този дом с усещането за заряд не само за следващата работна седмица, но и за живот! 
Хвала на такива българи! 
Хвала на майките им, които са ги създали и възпитали! 
Докоснете се до този земен човек и ще се почувствате нови !!! 

Мария от Лясковец (един доволен клиент)