Бял Петък: 35 лета

Днес Петък се оказах на 35 години. Някак се водя рожденик, но и щастлив човек. Вътрешно усмихнат, нищо, че не показвам на всеки срещнат външната такава.

Не знам, кой точно реши, че на моята дата 28.11. ще е „черен петък“ за продажбите на алабализми, някак много вампирско звучи...за това аз балансирам с моя Бял петък-пък.

Наистина не знам, какво точно мога да напиша тук, което да ми подейства някак описващо, но се забелязвам, че все по-малко говоря, докато повече от времето, работя и практикувам, това което искам... Създадох много неща през тази година, защото следвам една моя черта последователност... аз може да не съм чак толкова „талантлив“, но пък съм постоянен и последователен. Уча се на много неща свързани с човешката природа, защото колкото повече опознавам хората, толкова повече заобичам животните. Имам нужда от практичност и практични съвети, не празни абстракции лишени от вяра и реализация.
Доволен съм от себе си, желая още неща да финализирам, които съм започнал...нищо, че колкото съм почнал, то толкова има за започване... и така дет се казва няма край...Но за мен извървения път на тиха последователност и „разпиляване“ само на сексуална енергия ми е достатъчен разход. Нямам нужда от друго разпиляване, а Съхраняване. За това през последните 5-6 години съм станал пълна Утопия, която е като пашкул около мен, да не кажа Воал и е покрила в свежа мистерия стъпките ми...

Може и да разочаровам някого тук, но няма да се съобразявам с това... защото в целта ми не влиза това обещетение!

Заедно с този прекрасен Рожден ден, бих направил една съществена
ретроспекция... финализирах и финансирах най-големия си международен проект за тези 35 години - „Златните 7“ и ги пратих по-близко до хората. По-голям подарък, може да е само едно бебе! Остават другите два проекта по които работя вече две години и това повярвайте ми гълта много ток от житейския ми актив. Но не се оплаквам, защото това е моят живот. Живот на изследовател, на „вятърничав“, на художник, на писател, на масажист, на вечно търсещ... това е моята природа и аз съм се сраснал с това. Не знам дали всички тези неща, които изброих ме характеризират добре, но... ако не ще допълня... Аз съм просто човек(ът) Христо от Лясковец...така пише и на визитката ми! Всичко друго, което съм създал остава... като следа...

...Ѝ ако ви стиска следвайте ме!