Новия Продукт на Христо от Лясковец - Крем!

С мен се свърза моя приятелка за да ми разкаже нещо много красиво. Тъкмо се прибрах от няколко задачи през деня и ми звънна телефона. Беше моя приятелка от София, с която се запознах на моето представяне на едната ми книга. Та тя нямаше търпение да ми сподели следното:

            „Ице, това което ми подари в кутийката, аз останах с убеждение, че е крем за лице, а аз не ползвам крем. Но пък имах проблеми с мазолите си на краката и почнах на да се мажа „с това кремче“. А и имах големи притеснения за следите от тези мазоли... Дори обичам да се шегувам, че когато си взема обувки трябва да ги давам на друг да ми ги разтъпче преди аз да ги нося...Но сега е лято и мога да ходя по сандали... Но крема ти е великолепен наистина. След това ме одра котката много и аз отново се намазах. Да си призная това твое произведение е толкова великолепно. Вече няма следи ни от мазоли ни от одраното... Искам да кажеш на целия свят, да споделиш опита ми с хората за да знаят, че ти си създал нещо много уникално и е толкова фино и красиво, че аз просто съм без думи.
И въпреки, че не ползвам крем, аз го приех, но бях забравила за него. Дори не знам, как се е озовало в банята ми... Нямаш си и на идея, колко време ходя по мъките с тия мазоли, пък то се оказа, че вече имам лек за тях.  Освен това си мазах по краката и стари белези и те всичките изчезнаха....А, това е факт наистина. Направил си нещо вълшебно!
Ти си ми дал нещо, което e частица от твоето сърце... А сега като ми свърши това кремче аз вече знам къде да го намеря-при теб!!! Според мен и моите разбирания, трябва да ти се направи една по-голяма рекламна кампания и да се продава, защото това е Велик Дар, който си получил.“
                                                                                  Един доволен приятел-Валя!

         Аз държа моите продукти да се рекламират от уста на уста... Няма по-силна препоръка от тази Жива и Убедителна Връзка на човека с продукта. Аз правя толкова, колкото мога да продам, раздам и подаря...няма нужда да прекалявам с направата му и тя да стои ей така за няма нищо. И искам да кажа, че освен Мария Янакиева и Маринка Кираджиева никой  друг не го е оценил, използвал и да е помогнал за неговото популяризиране просто, защото е прекрасен продукт... Но ето Ти сега потвърждаваш техните, и моите впечатления...Когато всеки един от нас узрее за нещо, може да го оцени и ползва по предназначение...продуктите ми са узрели отдавана. Искам да ти кажа, както  на теб така и на света, че когато това масло дойде с видението то дойде с цел 100 неща-100 болести да може да противодейства.

                                                                                                Христо от Лясковец