Единствено Ангажиран!


Ей, хора никога не забравяйте, че аз бях първи, който ви помогна, защото съм единствен, който върши това тук в Лясковец. Да се занимава с Болни хора и с доболнично обслужване с продължително следване на РефлексоТерапията, която прави чудеса... а, това повярвайте ми не е лесна работа!

Но там където съм се „разписал“ с моят почерк на работа, те първа ще се откроява от това, което другите „правят“... Защото те не могат да го направят по този начин. Най-лошото е, че аз съм единствен...

...И всеки път се питам дали да продължавам да се „занимавам“ с такива случай, защото ме натоварват... а това вече е 10-ти случай, които ходи и се възстановява макар и бавно. А хората имат хипер очаквания и искат „веднага“ нещата да се случат. И като видят, че това не става според техните „разбирания“ за „качествена“ работа(без да знаят какво е качество и стандарт в тази сфера!!!), то се обезсърчават, „падат“ духом и започват да изливат помия по мен... Но аз това съм го виждал толкова много пъти, че вместо да ми е все тая, аз все още се „ангажирам“ с добро отношение и не третирам хората като „животни“... въпреки, че малка доза от това отношение към тях е здравословно!!!

                                           Therapist: Χρήστο Χριστοφ


Само така не се чувствам сам и неразбран по отношение на онова, което изживявам докато правя това, което обичам...