№ 39!


Честит 39-ти Рожден ден, Христо...

Колкото повече пораства човек (като мен), толкова по-малък е списъка с желаните подаръци за Рождения му ден ДНЕС - 28.11(и Коледа - именния ми ден - 25.12.). В живота си до сега съм чувал много „клетвени обещания“, както и лицемерни „комплименти“... но най-хубавото, което продължавам да чувам е ТИШИНАТА. А именно ТЯ е „Играта на Живота“ ми и никой не е застрахован от трудностите, за това  не говорете излишно! Така все още намирам тук-там неща, които се "купуват" само с късче от Душата ми и така разбрах, че на това което извира от Сърцето ми, НИКОЙ не може да ми е стопанин! Аз съм Удовлетворено – Практикуващ! Парите и Успехът ми до тук не ме промениха (поне не в моите очи), но изкараха наяве това, което се криеше вътре в мен! За моя жалост имах минало, което ме е наранявало но за щастие го заместих с  бъдеще, което ме целува. Така се уча от всяка своя „грешка“, която ме (на)кара да се замисля(м) от време на време и да подобрявам, каквото остава (но не под външен натиск). Да правя повече от това което ми носи радост и по-малко от това, което вече не ме радва. За тези 39 години вие често "виждахте“ дрехите ми, но не и Душата ми... Вие знаехте името(ми по случайност), но не и истинската ми История. И най-тъжното е, че това ви беше достатъчно да имате „мнение“ за мен... (което е грешния модел за вас пред Мен!). И може би не знаете, че само този, който не се е отказвал като мен, няма за какво да Съжалява, камо ли да се извинява за Щастието си. За това най-хубавите монети от живота ми остават в оная Тишина, които няма да разкажа на никого! А и на моят 39-ти рожден ден се навършват 65 години от създаването на най-мъжкото списания “PLAYBOY”…




А и разбрах, че съм станал ВУЙЧО на МОНИТО - в 6:20. Тя дойде на този свят ДНЕС - СРЯДА 28.11.2018. Двоен Рожден ден ще празнуваме с НЕЯ оттук нататък!!!!