Първите 100.000 посещения.

На 19.02.2012г. стартирах блога си със статията: „Мечти в реално време“ и посещението си в Плевен при Димитър Клатуров и неговата печатница „Нима“ и създател на първата електронна орбита Izdavam.com.

Тук линка  води към статията: http://floransmedia.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

Напълно възможно е още с първия си сайт да ги бях стигнал този завиден брой посещения, но...уви...а и нямам време постоянно да се „завръщам“ в тоя спомен. Освободих се от това „помнене“, че някъде там някой се е отнесъл така затривайки сайта ми...Вярвах и беше излишно. Но ето ме днес тук на прага на първите 100.000 посещения за 3 години и 8 месеца(на 26.08.2015г). Поръчвам си, изживявам, записвам описвайки преживяванията си и ги споделям. Кой харесал-харесал, кой не няма значение. Същото и кой видял-видял...другите някога...

Обвиняваха ме разни „попове“, че съм бил графоман и много съм бил „залитал“ по писането, но айде да не ме поучавате, ако обичате. 5 пари недавам за вашите „настАвлявания“. Прокарвайте си идеите и разбиранията за догмите, с които са ви напълнили главите тия на които служите-вашите шефове! Аз съм свободен „драскач“ с „вятърничави“ похвати и „облачни“ идеи, реализиращ своето и продължаващ да твори... Това е.

Благодаря на всички знайни и незнайни хора отбили се тук по страниците. Благодаря и на тия дето говорят зад гърба ми, благодаря и на тия дето споделят и препоръчват материалите ми. Никой с нищо на никого не е длъжен. Както и аз на вас, така и вие на мен. Но все пак има някаква съвременна клюкарска нотка с тая иновация от американски стил: „предай нататък“.
Както се казва днес ще бъда кратък. Мога да развия много редове под перото си или клавиатурата, но това сега е излишно да го правя, защото ще поместя едно кратко видео тук: забавлявайте се!


P.S.:  Да илядим още с милионите!