Име с полъх на Море-SeA gracias Relax


Новия продукт от гамата ми: "Beaty Herbal Set" - SeA gracias Relax XXI-massage cream(повече тук http://slides.bg/5371/) е готов тъкмо навреме за да открия сезона с него. 
Тръгнах от една опаковка(бурканче с винт) 200ml преди повече от месец, надградих с друга естетична опаковка - 200ml и продължавам да давам най-доброто от себе си на което съм способен, като залепя етикета(и той е готов днес дойде, скоро ще го водите) и до началото на новия сезон съм стартирал с цялостен продукт.
Много хора усетиха масажите ми с новия крем и са впечатлени...
Фризоьорката ми го препоръчва на клиентите си за здрав скалп, коса и превъзходна кожа.
Аз като създател го препоръчвам за едно добро изживяване на всички сетива-първо, а след това за relax(независимо дали човек може да прави масажи, процедури-но всеки може да докосва нежно, страстно и подлудяващо-стига да иска). Аз като терапевт  съм го постигнал с много труд и упоритост(само за 20-сет години), но този продукт надмина очакванията ми, защото той стартира с много "нисък старт", а докато се опомня вече беше в ръцете на много клиенти. За това не очаквам нищо, но съм верен на себе си и новата Гама: (Silver7) "Beaty Herbal Set" зад която заставам с цялото си същество. По-голяма гаранция за качество нито един сертификат не би удостоверил, защото аз живея в това, с това и от това...ѝ затова!
другото оставям на вас.
Благодаря ви хора, които не просто ми се доверихте, взаимно е и е от  сърце!
Цената на Масажния крем SeA gracias Relax XXI е 15лв.
200ml.