КОГАТО НЯКОЙ ТЕ НАРАНИ, НЕ БЪРЗАЙ ДА СЕ ГНЕВИШ

Тази болка е поискана от теб от Вселената(Да може би бях забравил какво е да те предават, да те лъжат или заблуждават така, както го сториха. Несъзнателно, ти сам си я привлякъл. Болката е само кукла на конци, която се контролира от теб(естествено, че вече се контролира и не ѝ позволявам да ме разиграва с цирковете си).
“Бъдете внимателни с желанията” – думи от Вечността.  Какво съдържат в себе си?
Когато искаш да се изпълни едно от желанията си, ти не се замисляш над това, че, за да може да се изпълни, ще трябва да преминеш през нещо, нещо да загубиш за да придобиеш друго … Веднага след като желанието се е оформило и се е загнездило в съзнанието ти, всичко наоколо започва да се преструктурира за да може то да се изпълни. Започват да излизат от живота ти онези хора(крайно време беше да излязат, след като го напълниха с обещания, който така и не изпълниха), които пречат на неговото изпълнение, появяват се нови – за да помогнат(дано да са истински помагачи, а не само да обещават, че ще го правят), идват тези, които трябва да те научат да забележиш пътя към желаното. Понякога трябва сила, без която не може да се върви по този път, а сила дават болката и трудностите.
Ти си свикнал с това(за жалост наистина две години ми бяха твърде достатъчни за да „свиквам“ с неща, които не исках... но това е минало), което е било преди, и не виждаш какви са болезнените промени наоколо.
Но нали искаш да се изпълни желанието? Това е нещо, което не е било, но трябва да се роди и ще премахне старите неща от живота ти, които пречат да дойде новото …
Раждането протича с болка(Но тя се стресна и от това... да има друго дете). Трябва да се сгъсти тъмнината, за да може светлината да заблести силно … Желаейки, ти сам, и само ти, включваш механизми, които да промени живота ти за новото раждане в него. Ти привличаш всичко това и болката, включително.

Ето защо не забравяй, че този човек, който ти е причинил болка – е извикан от теб. Той е кукла(каква истина, Господи). Не му се сърди(не му се сърдя, защото човек, който е нараняван и предаван, така процедира и с другите и дори и аз намазах от тая работа), а прояви благодарност за силата, за помощта му по пътя към новото. (Благодарих му на този човек и съм много доволен, че ми показа, какво не трябва да правя повече...като компромис със себе си, заради нея... да вярвам сляпо на обещания за любов, за споделеността и за това да те гледат в очите и да те лъжат... Ако това е любов, не знам, какво е онова, усещане, ако няма любов/Айде моля ви се, стига толкова цирк)...

И все пак ти благодаря, че...ме прати на майната ми...беше ми хубаво там. Сега е мой ред!!!