МАХДИМ и Пустинята на Живота!

Аз исках да се отърва от написването на този роман МАХДИМ, но в края на краищата дали той иска да се отърве от мен. Оставих да се уталожи въпроса в съществото ми и докато се избистряше изминаха цели две години.

Но сега бих споменал нещо много колоритно като цитат, което е на вътрешното крило на корицата: „...Ти явно искаш да можеш да контролираш всичко, но отдавна не знаеш как. И разбери, че когато се опитваш да контролираш всичко, ти не се забавляваш въобще. Отпусни се, дишай, тръгни по пътя си и живей в радост. Но хайде стига приказки, да тръгваме, защото е време да се наситят с  живот празните думи!“...

И те така, стига с тези приказки ами да вземем да свършим малко работа относно разказването за романа...
Още, когато започнах да пиша по книгата някак направих паралел с камертона. Понеже в двете му крачета, стърчащи нагоре съзрях Мъжкото и Женското начало. А дръжката си я представих като Общото начало между мъжа и жената. Така по тая траектория аз написах романа. Няма да скрия даже, че по най-различни поводи и места се раждаха главите за книгата. Главата за скорпиона се роди докато миех чиниите у дома на мивката. Няколко глави се родиха в гората по време на поредната ми разходка. Края на книгата се роди по време на престоя ми в София 2014г 13-16.ноември, в събота сутринта в 8:15 часа българско време. Онемях признавам си, защото как така се ражда главата за край на книгата, а всъщност самата книга никак не беше готова! Може пък аз да разбирам последен(хах), че тя вече е към края си... Защо пък вселената да ме известява за нейния край...

Много пъти съм казвал, че няма нужда някой да ме определя какъв съм, а е важно какъв се определям аз(като млад меринджей 24 се определяш ти-имаше някога такъв хумор)... Може би „едно време“ да те нарекат „артист“ (в онзи презрителния и подмазвачески лицемерен персонаж) са се обиждали хората, но днес аз съм артист, циркаджия и забавляваща се душа. След семинара за презентационни умения и лекцията на Златин Цветков(ШиЗиПро), нещо се промени в мен. Направо все едно бях в друг свят...то по принцип все съм от някой свят, но все пак... От тогава започнах да искам повече от себе си, да разкривам, показвам и раздавам своята артистичност... и да си "поръчам" завършен курс при Златин Цветков....

Не се ангажирам с оценката на другите... и не се интересувам дали ме гледат, харесват или каквото и да било... това е моя потребност да давам най-доброто от себе си, защото това е моята роля в живота ми.

Благодаря за възможността, която е процес на осъзнаване и действие от колкото само моя фантазия. Сега когато погледна назад към главите в романа си, си спомням как всеки ред, в който съм разказал за случващото се е допълнение за един различен поглед. Различен живот....
          Благодаря за отделеното време, то е важно за всички нас!


Ето тук можете да гледате представянето на романа ми МАХДИМ в телевизия Видеосат-В.Т. на 24.02.2015г.