Цар без Виночерпец!

                                      Histori by La’Ross Your KERVAN

...Ще направя път в пустинята.... с КЕРВАНа си. Нищо, че това изглежда невъзможен сценарии и няма кой да го филмира. Аз мога да го направя, и го направих. Защото знам, че Бог не иска от никого нищо, но с негова помощ ние разбираме, колко можем да бъдем решителни, да проявим смелост и дързост.

Хиляди пъти съм си казвал за да се окуражавам: „Господите“ (другите фирми и производители) са го направили(различни продукти), но аз ще го направя по-добре (защото съм по-добър от тях)!

И понеже знам, че нищо на този свят не се повтаря така, както е било първия път... аз съм изключително внимателен и свободен за да творя. Целия процес за създаването на този крем минава пред очите ми, през сърцето и ръцете ми. Много пъти съм се чувствал като, че ли някой или нещо прави това. Кой ме подтиква да създавам, ме е вълнувало много време, до преди да разбера... Ами всеки си има вътрешни стремежи към което се стреми, желае, иска, но някой си остават само с мечтите.

"Ако накараш човек да се усмихне, след като се е докоснал до крема KERVAN ще промениш света. Може би не целия свят, но неговия със сигурност."

Така сега ще ви разкажа, какво стана и какво се случи за да стигна до тук и да се оформят „Златните 7“ като някакъв завършен цикъл на творчество относно натуралните и чисти неща.

Не погледнах рецептата признавам си по която си мислих, че ще се ръководя. И то не я погледнах два пъти, но... Проявих желание да се справя „сам“. Е, такова нещо като „сам“ и да се „справя“ не се случиха. Разминах се със създаването цели два пъти. Използвах суровини, които после изхвърлих в кофата. Използвах и желанието си да опитам и да видя дали или, но провала беше с мен. Така след като вече се усетих, че може и някъде да бъркам, все пак погледнах „рецептата“(силно казано рецепта). Оказах се, че съм разсипник на суровина, която ми е скъпа на сърцето(защото много добре знам, как събирам през цялата година билките и накрая да ги изхвърля, заради „провала си“). Но пък не бях ядосан на себе си, а някак се усмихнах, защото видях, как Вселената може да ти „скрои“ закачка, която нищо, че е провал, да се посмееш и да не се вземаш много на сериозно, за да не „закодираш“ нещо „накриво“ в продута! Така бях си определил, че крема ще го пусна на 15.09.2014г. на първия учебен ден в България, но уви(бях забравил, че това с плановете, не се получава всякак). След два провала в два последователни дни, на 17.09.2014г. на празника „Вяра, Надежда, Любов и майка им София“ кремът „La’ Ross Your KERVAN“ се получи. През цялото време се връщах към разхищението си и се питах... Ох, ако само бях погледнал малко по-задълбочено рецептата...

Забърквах всеки един крем по отделно, защото исках да видя, дали случайно ще се получи всеки следващ път... Ами като спазваш фините настройки и указания, няма, какво да се обърка, освен да се получи. Така правя крема и се мажа по ръцете за да усетя първи какво е усещането от сътвореното. Да защото самия крем É явление, което много хора биха използвали в ежедневието си.

И аз понеже съм „цар“ без виночерпец(който да ми опитва кремовете в/у себе си за да види ефекта какъв ще е първо върху него), Сам си го правя и Сам си го тествам на себе си-крема. Ако аз оживея и другите ще са живи и здрави, а ако ли не то на мен ще се отрази първо. И тука е хубаво да поместя нещо красиво Перефразирано от мен, от това което е казал нашия Апостол: „Ако печелиш като си създал нещо, красиво катоЗлатните 7“, то печелят всички от това (защото могат да се насладят и да си върнат усещането за внимание, докосване, обгрижване и покой), което си създал. А, ако губиш, т.е. ако не си се справил и не е станал продукта годен и качествен, то ти сам си носиш кръста.“

...Просто човек няма да разбере, че се е намазал с крем KERVAN, защото е толкова лек и ефирен, че не се усеща по кожата. Тя диша, радва се, щастлива е и най-важното БлагоДари..., че си я покрил с това чудо на природата.

цена на крема: 100ml. - 18,50лв; 10ml -  само в промоции(като подарък)!


За мен е чест да събера всичките продукти в един събирателен образ с името „Златните 7“.