"Златните 7"

Бих искал да благодаря на всички хора, докоснали се, закупили (или подарени) продуктите от гамата на "Златните 7". Оказах се силно заинтересован от човешката природа и нужда, която се генерира в нея. Преди време бях прочел, че е много важно това, което си създал да предусетиш, как ще се отрази на употребяващия го и как ще го накара да се чувства след това, че да остави трайни следи в него. И съответно да се връща още поне 10.000 пъти ако не и безброй. За това никога под никакъв предлог не бих си позволил аз лично да шикалкавя с Качеството, Грамажа и Красотата на това което съм Създал в гамата от "Златните 7".

Не мога да знам, кой какво мисли в даден момент, но знам две неща със сигурност, че:

..."Златните 7" са на една ръка разстояние от всеки един пожелал да ги има.

...Знам, че силата на Природата закодирана вътре в "Златните 7" прави светът на хората малко по-добър и като цяло същността на гамата ги кара да осъзнаят желанието си да ползват нещо наистина истинско(без боклуци, консерванти, и т.н.).

...Нямам скрити подлъгващи оферти, нямам излишна платена тактика, не желая излишна реклама(освен тази от уста на уста), не търся известност(но когато си създал нещо, което е потребно хората те „разнасят“ и сами те откриват), но от самото начало, когато това започна да се случва, аз си казах, че за да оставя следа след себе си, поне трябва да опитам да се престраша да направя крачката (а дали ще донесе успех или нещо друго, това е въпрос на последователност, постоянство и вътрешен заряд).

Когато чаят от джоджен ми помогна(спаси живота) си казах, че бих искал това да е най-основателния миг за продължаване на животът... да живееш без болка с усмивка и вяра... След това дойдоха и продължението на продуктите. Много пъти в гората по време на разходка, съм се питал от къде идва всичко това? Така и не получих адекватен отговор, но това не ме обезсърчило да продължа да създавам. И ето Сега съм на финалната права, която ми донесе заглавието "Златните 7". Не знам признавам си, дали всеки ще може да опита от тях, защото се правят в лимитирани серии, но както сега(така и за напред) съм се постарал да отговарям на нуждите на хората потърсили тяхната полза. Да, полза! Всеки би искал да има под ръка нещо, което е толкова силно и истинско и действа на момента, а не с обещания за някогашно оправяне на проблема. 

А, относно ползата съм създал промоция(в страницата на маслото от джоджен), което тече всеки месец по 15 дни в която всеки закупил шише от 50ml. Масло от Джоджен“ получава „Кром-Крем“ 20ml. подарък от мен. Заедно с това да поясня, че промоцията е за 30ml. но другите 20ml. също са подарък от мен (така, че подаръците стават два за нула време)!

За това когато създадох всички тези неща ме води и друг мотив: моите любими и близки същества да са обгрижени с нещо качествено, истинско и силно, което да оставя трайна следа в съзнанието им.... и генериране в пространството форма на БлагоДарност. Както съм убеден, че всеки на тази земя има любими същества.

А и щях да забравя..."Златните 7" със сигурност подобряват живота на хората докоснали се до тях, макар и с едно пръстче докато бъркат в кутийката/бурканчето си...


Благодаря ви знайни и не знайни читатели и клиенти...