Произведение от „Цол и Половина“ в SPAлнята ми!

Аз съм творец и в главата ми постоянно улавям какви ли не неща  и искам да ги реализирам. Вярно е, израсъл съм в семейство, което е супер, но някой неща не ги вдяват така, както аз. Това което ще споделя с вас сега е много лично и интимно за мен.

Гледам в нета, че хора съчиняват разни неща от палети(дървени) и веднага се запитах, а това щом го виждал дали  мога да разкроя и аз едно легло ей така за радост на душата ми-примерно! Не му мислих много и веднага помолих едно мои приятели в една книжарница, палетите от хартията с които им я карат да ги взема и да си направя легло.

Не му се протвих много и така го направих с лекота. Разглобих старото легло с пружината и го махнах. Изчистих боклука измих с парцал и поставих палетите на широката страна. Привързах нещата с тел за да не се разхождат излишно „без да ме питат“ и го постелих. Воаля! Ето имам си вече легло от палети. Но да си призная честно виждах го по-широко в мислите си и заради това, това което видях не ме удовлетвори. След време отново бях казал в книжарницата, че се нуждая от още 4 палета за да до разширя своите покои и така взех и тях. Бяхме се разбрали с едно приятелче, да дойде в неделя да оразмерим другите палети и да го разширя това легло, както е в представата ми. Направихме го не без стърготини. Хаха! Имаше си, но след като вече нагласихме палетите и докараш ширината на леглото си бях доволен. Застлах го веднага както си му беше реда и така се получи легло: „Цол и Половина“, а не както всички ме съветват персон и половина. Абе вие ли ще ми казвате как да се изразявам и как точно ще смятам в какви размери ще измервам спалнята си...!!!Е, вярно е, че цол и половина звучи много еротично и секси, защото спалнята е за това. Да разпалва, да придава на живота онази живителна чили подправка.... да подгрява, да спонсорира любовта, да я разпенва и все пак след дива любов като се храниш в леглото да не се обръща подноса с кекса... щот то за друго не знам дали идва ред!

Спалнята според мен и това, което видях за своите 34 години е нещо
изключително чисто и свято място. Може би по-свято от някой „храмове“! Това е нов цикъл в моя живот... защото след като на този етап нямам възможността да сменя матрака, реших да сменя подматрачното устройство. Така го заместих с палети и всичко и някак се разписах. Оказах се свободен архитект на собствения си кът на спокойствие и творческа изява. Защото когато един ум е спокоен, засича какви ли не идеи, които може да реализира...Е мамка му аз това правя. Като на този етап не успявам да променя плитиката в България, то поне да променя мирогледа си като се наспя и бъда продуктивен за себе си и любимите си хора. Може би ако всеки спеше достатъчно, нямаше да са толкова кисели, раздразнени и разтревожени... хорицата. Но уви, има и такива екземпляри!

Може би хората ще кажат, че от това спане сме на тоя хал, ама е хубаво да не смесваме мършата в политиката и честотата и Чистотата на съня... Пространственост има и между молекулите, а това трябва да го има и в леглото за да има въздух, святост и всичко да е един истински покой за тялото и душата. Няма да излъжа, че тялото ми ме връща в онова време, в което хората са спали на твърдо, а не с тия изгъзици новостите...Да измислят хората, ама с това не казват, че осакатяват хората. Гърбът трябва да е изправен по време на покой за да има регенериране и презареждане, ако е като лодка крив всичко е един фалш-замислете се как спите и как любите!!!


Трябва да се плува в страната на любовта...(според мен)!!!