По пътя на Полагащите ръце!

"Ръцете, които помагат са по-свети, от устните, които се молят".
                                                                             Сай Баба от Ширди

Когато за първи път чух за Вселенските Господари на Кармата бях в едно много интересно състояние. Чувствах, че „физическата ми сила“  трябва да е доминираща и някак все омаловажавах духовната, която „знам“, че е феноменална. Да, но явно и аз бях в някаква степен „заразен“ от едно неписано правило, което българина е омагьосан или му е насадено. И въпреки „знаенето“ пак нищо да не прави или предприема. „Аз това го знам!“ е едно от най-опасните болести на днешното време. И мен това не ме пожали, нищо, че вече ги бях виждал тези Вселенски Господари като си затворя очите и те бяха се надвесили над мен. Това е напълно нормално и не е никакво отклонение на психиката ми, а е отклонение само от пътя ми. Имаш свободна воля и чак когато наистина си „узрял“, за дадено нещо тогава го търсиш, намираш и то ти служи.

Сега, когато отново изявих желание да практикувам „полагане на
ръцете“ не се изненадвам да съм бил „подтикнат“ тайно от тях за да усвоя(или просто да си спомня, какво е било преди)това древно учение и да го пренеса по правата на живота си. С мен постоянно се случват различни трансформации и сега сякаш е една нова ера. Откриване на чисто нов свят в който мога да излекувам себе си, своето минало и настояще. Без да се страхувам от провал или някакви насадени културни норми по времето на пъпната връв в яйцето-майка.
Ръцете ми винаги са били топли да не кажа и повече от това. С тях правих много неща до преди да осъзная, че те са Дар от природата, която е Майка на Всичко живо. За това сега, когато всичко това вече е факт аз съм щастлив потребител на Живота си. Започнах да преподавам предмета си: SPA-за Душата“ или на лясковски: „Масаж на Душата“. Заедно с енергията ще се разходим из Настоящето, Миналото и Бъдещето с цялото ми уважение към тези абстракции, които отмерват сюжета на нашия живот. Амин!

„Като променим миналото и пренесем тази промяна в настоящето, ние променяме и бъдещето. Всеки сегашен момент е бил бъдещ, преди да достигне до настоящето, а после се превръща в минало. Ако променим минало събитие, настоящето и бъдещето също реагират. Така се предизвиква ефекта на доминото, който може да направи много добрини в живота ни. Съветът ми е: Когато си представяте промяната сътворявайте в мислите си само положителни нови алтернативи.  И знайте, че всичко е сега!“
                                                                                             Даян Стейн

Още по-красиво и важно за нас е да можем да отключим сами нашата скрита история, която дреме в нашите вени и ДНК. А една от скритите тайни от нас хората е, че сме духовни същества с човешки преживявания, а не обратното! Също така трябва ежедневно да се одухотворяваме за да за да може живителния сок на живота да извира от нас и да придаде смисъл и цел на пътят ни.

"Онези, които трябва да се срещнат, ще се срещнат, защото са готови един за друг..."(учител-ученик)


Готов съм да продължа делото си свързано с енергията и да не търся излишно „услугите“  на онези облечени в идолопоклоннически черни дрехи. Вече мога сам да си зареждам продуктите, храната, водата, дрехите и т.н.