Проекция:Страх!

Хора, места и събития не са случайни...

Когато хората имат нужда от теб, те намират... Когато са застрашени също намират нужната помощ под козирката на някой смелил се мъж. Но когато трябва да изпитат или да се срещнат с истината, която те не познават става кошмар.

Някой живеят в охолство и  червеите ги ядат всяка нощ, защото искат да „скъсат“ синдижра със цвят на злато, но не могат, защото са страхливи да пуснат кокала. А, кокала е толкова жалък и мек, че едва може да се нарече такъв.

Не разбирам, как един човек ако не иска да е с другия повече, защо стои там като призрак в орбитата му и се задушава сам затягайки примката си сам!

Ами с времето разбрах, че това е така, защото така им „изнася“ най-добре. Не, че ме интересува, какво и ще стане с този човек, просто за мен е важно, повече да не е около мен. Омръзнаха ми всичките тия празни приказки ще се развеждам, няма да се развеждам, ще демонстрираме благополучие, нищо, че сме нещастни от вътре...или пък Много сме щастливи пък нищо, че залъгваме сами себе си относно любовта и ценностната ни система. Нищо, че уж сме женени, пък си имаме по двама любовника и се оглеждаме за още. Нищо, че като не стане по тяхната се чудят как да „издрапат света“. Уж сме много работни и знаещи, пък чистачки трябва да дойдат да почистят...
Оф, какво да кажа освен: Омръзна ми, такива хора да не правят нищо. Махнах ги веднага щом това ми дотегна да го слушам. Ще ми замесват името в какви ли не техни си „откровения“, но понеже не съм ѝм баш в калибъра се насочиха към моя приятел. Е, да ама тая явно не съзнава, че това няма да продължи вечно. Ние с него сме ги виждали вече такива „изгнили круши“...
И много държа да кажа, че аз в реалния си живот стоя на страна от много хора, че във фейса си ли няма да ги изхвърля завинаги като ги блокирам. Оправяйте се по м/у си и 5 пари не давам за ваще любовни 5-ъгълници в които сте затънали. Нема да плюя на вас, но знайте, че пикая на вас и пускам кранчето веднага. Гнус ме е от такива хора. Дето много четат пък само книжни плъхове в главите им...


П.С.: Това послание е от невидимия или по точно, този който не е заплаха за гащите на тази кифла!!!