Ако не помагаш на Човечеството, то помагай на Земята!

Щото всички са толкова отворени и ако не вземат пари за това, което правят, от тези които наистина нямат, не са те(все едно). Общувах с една жена на скоро и си позволих да и кажа:

„...Искаш ли да ти помогна съвсем безкористно. Или по-скоро да се опитам да допринеса за подобряването на картината в живота ѝ. Тя ме попита, от нея какво се иска? А, аз и отговорих, че искам само разрешението ѝ, а аз вече ще попитам висшия аз за нея и за детето ѝ, за да продължа напред. Тя каза: Ти си много добър. Благодари ти.“

 Не,  това е важното в случая. Защото когато си проводник и не ползваш канала си за да вършиш дела в живота си, той закърнява, както всичко живо. Дори има опция в която ако не правиш нищо за Хората, поне прави за Земята, като я лекуваш. Както е по време на гладуването: Храната докато гладуваш я даваш на бедните, а ако постът е ѝ без вода, се дава на цветята. Това е същото се повтаря и с кърмата при кърмачките. Или се изцежда за да се изостави или се дава на друго дете изцедена или направо накърмено. Нищо на този свят не се хвърля. Единствено човека е толкова неблагодарен в буквалния смисъл на думата. Някак не сме се научили или сме забравили, че се нуждаем от малко и въпреки това не му се радваме, а трябва да имаме разточително, че чак тогава да се усмихваме. Пълни глупости.

Та, да попитам: Колко пъти сте чували някой да казва, че когато не лекува или просто помага на хората, отдава своята енергия на Майката Земя? Колко?

Според мен по нашите ширини са малко. А, защо? Толкова ли сме Себични, че душите ни са заприличали на скотове обвити в злоба? Толкова ли е трудно да подадем ръка въпреки, че виждаме всеки миг някой да я протяга. Да си призная това е трудно състояние на духа и когато аз реших да тръгна по този път знаех много добре, на къде съм тръгнал. Не се интересувам от признание или награди. Това с тиквените медали го отминах като страница и сега се старая да допринеса с възможността си към човечеството да стане малко по-добро и да се усмихва повече. Да и аз имам семейство и не работя без пари, но не всичко е в тях, дами и господа!!!