Ретроспекция и БлагоПожелание за 2014г. Да бъде!

Разбрах, че не е нужно да съм ангел, а просто човек.

      Пожелах си Успех във Всичко, което Умея, Късмет във Всичко, което не зависи от Мен, и Сбъдване на Всичко, за което съм Мечтал. Може би настъпи времето когато ще напиша нещо Силно и Дълбоко(нещо като Благо-пожелание) тук „за протокола“ като за последно в тази година... е нищо, че в главата ми вече има 5-6 книги, а в душата ми има мотиви и страсти, които искат да бъдат видени на 3D. Непресъхващ Извор и Генератор на Любов съм Аз!

Тази година Си пожелавам колкото Да бъда Тук, толкова и да Имам. Настъпи мига на Искането и на Пре-бъдването в Новата година. Искам от Всичко! По много! Искам Повече Здраве и Възможност да помирисвам повече Аромати и Случки в Живота си. Искам повече Пътища както трасето на Пилигрима така и повече споделени Мигове и Места от него с Любимия ми човек(до мен). Онези места, които можем да ги наречем Наши без да се замисляме. Искам много Разходки на свеж въздух и поглед устремен в далечни хоризонти! Искам пейзажи в които  можем да  откриваме повече от себе си и да го разкриваме пред другия с лекота и без свян.

Искам тиха музика да разпалва в мен онази страст която ми Вдига градуса и не само*. Искам онзи интимен Шепот на Див и необуздан галоп на дивото в мен, да вплетем длани и крака в едно и да задвижим Праната и Кундалини в Един Ритъм. Ритъма на Любовта. Искам от онова Докосване! Искам от онези сълзи от Смях и Радост. Искам да мога да създавам онази прекрасна ефирна усмивка на любимия си човек и да му казвам, че го обичам По най-Различни начини, както до сега. Искам повече любов, повече секс, повече закуски и повече слънчево настроение, макар и през мрачните дни навън.

Искам онзи тихичък гласец да не спира да ме Води, Вдъхновява и Показва на къде да погледна в Точния Миг. Искам Компаса ми да показва хоризонтите, да мога да Изписвам своите редове на белия лист и така да се раждат чисто нови Усещания за Дълбочина и Удовлетвореност в Творчеството ми като Писател. Да пътувам през Астрала и да нося в сърцето си онова Вътрешно Разширение на Свобода и реене на Духа. Нека ме води девиза: Какво още мога да Дам, Направя и Създам, от колкото как да го направя!!! Нека Дълбоката Оран даде своя принос за развитието на Всичко, що е излязло от Облагородената ми душа. Аз засявам,Ора и жъна...Нека има ПлодоРодие в Ежедневието ни и повече Чар и Обаяние в предстоящите дни.

Благодаря за рецептата за Маслото от Джоджен, за Кром-Крема, Аурата на Таня, което всичко е под крилото на Програмата: ©Sprint Tolerans! Благодаря за възможността да създам 22 книги на български-майчин Език. Благодаря на Издателите си-Izdavam.com, благодаря на Читателите си, благодаря на клиентите си, на пациентите си, БлагоДаря на Мърка за Всичко! 
И нека не забравяме най-важното: БлагоДаря на Майка и Татко, че ме заченаха 9 месеца преди рождената ми Силна дата 28.11. Обичам ви и ви благодаря, че съм Тук. Продължаваме напред с пълна пара.2014г е годината на моя Успех!

“Някои хора обичат да мечтаят за големи постижения. Други обичат да действат и ги постигат.“