2014г. - Годината на Моя Успех!

             В навечерието на 2014 година, аз мога да си призная нещо много Лично и интимно за мен-пред вас. Това съм го пазел като очите си/макар с цената на много криво-поглеждани очи към мен?

20-сет години стават през тази година от как съм тръгнал по Духовната пътека. Много години мълчах и виждах с вътрешното си око, къде, какво става около мен. В началото не знаех, че единствено Вътрешната ми еволюция е важна за мен, но търсих всичко от вън. Не знаех посоката, а тя е от вътре на вън никога обратното!!!!

С годините попадах на много хора, които ми се „пишеха“ на учители, но с това ги разбирах що за стока са, защото аз не признавам никого за авторитет тук на тази Земя, защото не съм дошъл да уча, а да преподавам. Извървявам своя път със сърце, но не това, което тупти в гърдите ми, а съвсем различно. Това е онова интуитивно сърце, което не се налага да ме вкарва в заблуждаващи чувства или разсъждаващи парадигми. Първо слушах разума и логиката за да разбера какво се иска от мен. Имаше време когато слушах сърцето и чувствата си, но то не ме доведе до никъде(освен болка и спомен). Някъде по средата на пътя изпитах истинска наслада от пътя, слях се с него и разбрах, че никой не иска нищо от мен. Всичко е това, което аз искам за себе си(и близките си). Докоснах се до онова, което мнозина гуру-та говорят, но само плямпат. Малцина са пили от този кладенец на Сътворението и изначалната бръмка на Вселената. (това е статия лишена от всякаква скромност-защото тя не ме влече...тя си е за хора дето нямат други качества).
Когато човек избере наистина да живее по закона на личната любов и страст, вратите се отварят пред него(т.е. мен) и онова страхливо сърце вече не го забелязва никой макар, че  съществува. Преобразуването на енергията в творческа сила си е присъщо на алхимиците. Аз само си карам работата и когато кажа, че се правя „на шматка“ си е баш така. Но това не значи, че съм. Бръснач съм в много отношения. Просто с това си признавам, че от как съм тръгнал по Духовната пътека измина много (земно)време, но не и онова във Вселената. 20-сет години  ме завариха при-вършил с много неща, но сякаш не са кой знае какво. Има още много неща за създаване, има още много неща за изваждане на бял свят. И както казва изключителния Зиг Зиглър, ще се срещнем на Върха. На онзи връх от където всеки ще е реализирал поне една своя истинска мечта, защото:

Аз вече поставих Ново Начало в моя Живот! Той Е базиран изцяло на Радост, Любов и Хармония. Хармония в отношенията ми с другите хора и към мен самия. С всеки изминал ден цялото ми същество, моите мисли, емоции и постъпки Стават все по-спокойни, уравновесени и хармонични!  Вече Оценявам и приемам мнението на всички хора спокойно и с разбиране. Чувствам се удовлетворен от реализацията си като Творец, писател, масажист на душата,  Любим и Любящ.

                                                                                                           христо от лясковец