Познавам стъпките, но не знам на къде води пътя...

          Сега като се замисля, май всички сме били така. Тези, които са искали да
бъдат майстори на строежи, къщи и т.н. и са нямали инструменти. Копнеели са за инструмента, като са си мислили, че с него ще могат да направят чудеса. Да то в  това е магията, но не  И въпроса. А в онзи порив, който те кара да искаш да създаваш. В повечето случаи се случва така, че  в първия миг на усещането за таланта или увлечението си Твореца не е 100% сигурен във възможностите си, но въпреки това е ентусиазиран да поеме отговорност. Едни нямат китара, за да свирят като Рок-динозаврите, други нямат подходяща рецепта за да блеснат в кухнята-като готвачи. Едни мечтаят за палки за барабани, трети искат микрофон за да пеят... а аз исках масажна маса за да мога да правя най-превъзходните масажи. Но разбрах, че не масата ще ми помогне на мен да се справя с поредния клиент, а тя е за него (за да му е удобно)...  Тогава разбрах, че и микрофона е не за да пееш по-класно, а за да те чуват по-ясно другите... Поисках и бели листи, но се оказа, че не е проблема в листите, а в усещането на символите сглобени в думи. Оказа се, че в нашето Българско Сърце е закодирано послание, което носим дори в ДНК-а то си. Разбрали го веднъж ние искаме да намерим най-подходящото изразно средство за да го излеем на белия лист. Сега не искам бели листи, а благодаря за тях, защото ги имам, както и вдъхновението ми не липсва. Потока на мисълта ми е като бръснач и буквално радара ми засича, какво ли не, ежедневно.... но аз не всичко харесвам!
Много таланти работят друга първа работа много преди да се реализират в това, което ги изгаря... Звучи някак познато за мнозина, защото са го изживели като мен. Боли, че губиш време, но пък е сладко когато направиш и една успешна крачка... познавам стъпките, но не знам на къде води пътя. Прожектори светят, но славата не те храни... Уличната лампа също свети, но не всеки я забелязва... Сърцето търси своя път, но разума не винаги помага...
Листът се напълни, но не знам дали успях да се изразя... Скоро ще опитам пак!


Божията сила действа в твоето съзнание, за да прояви във външния свят картините, които виждаш и чувстваш в себе си. Не забравяй, че способността да се създават нови неща и събития е качество на Бога вътре в теб - способността да виждаш, силата да чувстваш, изживяваш и асоциираш са проявление на Божията сила.

                                                                                                                                                            Граф Сен-Жермен