Завръщането...

Идеята ми за Трейлъра относно Африка в моето сърце – „Завръщането“.
Облечен съм с риза и вратовръзка. Седя аз на дивана на сцената. Осветлението е достатъчно. Около мен масичка с една чаша вода и маслото от джоджен. До мен на дивана една от картините ми на манастира дето съм я рисувал с пирограф.
Обектива е пред мен.

Разглеждам книгата Африка в моето сърце задържам вниманието си в нея. След това я затварям и казвам:

-Господи, не съм чел до сега такава книга.

Отпивам от водата на масичката, връщам чашата на масата. Допирам дланите си в поздрав Намас‘те и разкопчавам копчето на ризата на дясната ми ръка и от там свалям от китката си индийската си броеница. Започвам да мантрувам на ум и затварям очите си. Така потъвам в процеса на Завръщането...и Когато си отворя очите клипа свършва.
За надпис на клипа:
Една продукция на: Флоранс Медиа груп
Директор: Христо от Лясковец
Откъс от книгата: Африка в моето сърце – „Завръщането“.
Кадър от Завръщане на Даржан Харч...(когато разказва на сцената пред публика за своите преживявания);
Дата – 05.06.2013г.; Сцена-15; Повтаряне – 642;