Отражение на йога в живота ми!


1. Безпощадното време в  моята йога практика ми помогна да се засили радостта от пребиваването ми вътре в собствената ми кожа и да се съсредоточя върху самият себе си. Живота ми насочва вниманието на къде ли не, но аз имах нужда да запазя онова детско огънче в себе си и да не позволявам то да угасне, каквото и да се случва от вън в големият свят. Определено има моменти, когато съм се чудел дали моята ежедневна практика не е егоистично занимание, но всеки ден аз достигам  отново и отново до едно и също заключение: няма нищо по-добро от това аз да мога да бъда себе си и и да изразявам себе си и заедно с йога да се разширявам.

2. Здравеопазването.  Може би ще бъда поредния да си призная, че съм намерил йога-модела в  практиката си за тялото ми. Преди време мислих, че никога никой не е очаквал моят физически аспект да бъде толкова важен и значим за мен като цяло. Все пак, не може да се отрече, че аз обичам тялото си, и че моята йога практика ми дарява обичано здраво тяло и ме активизира. Чувствам се, като новороден  и се опитвам да го запазя това усещане през останалата част от моето ежедневие. И усещането да съпътства живота ми всеки миг от пребиваването ми тук на Земята.

3. Самостоятелното развитие е задължително в моята йога практика. Благодарение на усърдното ми практикуване „излишните Его-мотиви“ не ме изправят до стената, както обикновено, защото контрола е спечелен и много преди да се вкорени и впие в мен. И по някога не мога да повярвам колко много от самоопределящите ми качества са се появили просто от усърдието чрез практиката ми. Изправил съм се очи в очи с действието.

4. Търпение  със сигурност съм достатъчно търпелив човек, но за сметка да бъда използван – просто така. Моята практика  ме научи да се ползвам тези пози  които представляват по-изявен модел на  живот.

5. Отделете време, за да бъде-просто да бъдете.  Някои от моите най-добри практики включват да седя на моята постелка, с акцент върху дъхът ми. Приел съм тази тишина в ежедневния си живот, и за активен човек, това е огромно постижение, не се изискват никакви „медикаменти“. Оттегляне на сетивата е толкова важен процес без който медитацията не мислима.

6. Аз не съм всеки ден едно и също лице, и  това е добре.  Много пъти ми се е случвало да бъда не в кондиция преди йога практиката си, но учителя ми ме научи, какво да правя. По време на моята йога практика, аз чувствам как тялото ми и моите настроения се пренасочват през цялото време и научих, че животът ми често е най-успешен, когато признавам и приемам моите настоящи ситуации(в живота), а не плувам срещу течението.

7. Щастието е моя отговорност.  Разбира се, че много хора могат да повлияят на нашето настроение, но те ​​дори не съзнават това. Вашето щастие е ваша отговорност, през целия ви период докато сте тук на Земята. Моята йога практика ми помогна за тази реализация, защото научих колко власт и контрол над себе си мога да дам и да получа през време. Пример: ако аз съм разсеян по време на практиката си то, това не е по вина на момичето пред мен, то е мое. Много пъти, всичко, което правя в крайна сметка се случва с лекота и дълбоко усещане за спокойствие е своевременен дар.

8. Моето тяло е красиво.  Много време ми отне за да стигна до това да заобичам тялото си и за това има голям принос и Луиз Хей. Трудно намерих пътят към състоянието на благодарност за тялото си, което си мислих, че „защото не е като на другите, нещо ми има“. Веднага след като се освободих от този предразсъдък и придобих увереност в себе си свързах още едно звено в моята верига на живота ми. С времето наистина изпитах една удовлетвореност която на вътрешно ниво ми донесе мир със самият мен, а от вън видимо самочувствие.

9. Йога съществува и без религия.  Имало е мигове преди много време когато не съм имал добро мнение за йога учението, защото го свързваха с религията и това ми беше създало крива асоциация. Но по ирония на съдбата редовната практика на йога ме научи да не вярвам сляпо на чутото от „хорицата“ а да проверя дали всъщност е така. Благодарение на учителя си и другия не формален учител който внесе допълнителна „Светлина върху йога“ и  живота ми Б.К.С.Айенгар получих нужното познание. Така килимчето ми си намери редовен посетител.

10. Да бъде отворен.  Може да съм станал по-гъвкав но също така и по-твърд към много неща и хора. Времето ми е кът и него споделям с всеки по обясними за мен причини. Особено когато съм намерил вярната формула за действия в живота ми. За повече достъп в живота ми си има пароли като „може ли“, „благодаря ти“, „обичам те“ и т.н. в този ред на думи. Научих, че не е редно да се дава свободен достъп на всеки в личния ми мироглед. Преди много време дори ме бяха обвинили, че след като съм разбрал закона на ho’oponopono трябвало да бъда по-мек и толерантен, а не съм. Да не съм, защото този закон не ме размекна, а ме освободи и това не ме е размекнало. И въпреки строгостта ми в живота си аз съм отворен към нещата но нека да сме наясно с нещо: усетя ли нещо нередно просто  чао без предупреждения.
Разговарял съм с много практикуващи, но не се съобразявам с тяхната практика а само с личната си такава. И за да мога да извлека максимума от практиката на йога  съм настроил компаса си и просто следвам моят път сам.

За щастие и за съжаление, най-добрите аспекти от живота не могат  да се научат - те трябва да се изживеят и опитат  само от вас. 

Днес стъпихте ли на постелката си?