Приятна изненада от Slides.BG


Днес е вторник 19.02.2012г. Тъкмо завърших една статия за книга, която прочетох, която направо ме преобрази и чух татко да се провиква назовавайки името ми: Христо-о-о-о.

Веднага тръгнах към вратата защото вече знаех, че това е пощальонката която носи плика пълен с изненади за мен от един прекрасен човек. Той сам ме извести, че нещо е решил да направи за мен и го прави(вече за втори път).

Разменихме си няколко думи с пощальонката и след като се разписах за пратката нямах търпение вътре да видя, какво е. Снимах се с плика преди да го отворя. А след като го отворих направо ахнах. Този човек ми подарява книгата на Сър Ричард Брансън: Майната му! Да го направим!  Снимах се и с книгата-подарък(защото сега чрез тази статия ще му върна благодарствения жест).

Онемях! Веднага се изхилих гласно, защото такова нещо не беше се случвало. Да периодично получавам от някъде си книги с подател или без, но това беше върха. Ако беше до мен бих искал да го прегърна и извикам пред целия свят: Благодаря ти, приятелю! По едно време се усетих(сам), че се радвам като малко дете на тази книга. Хах! Велик момент.

Но както винаги съзнанието ми веднага сканира и ми припомни няколко кадъра във връзка с този Дар.

Единият е, че на представянето си в София на книгата ми „Христо от Лясковец и Приятели“ говорих именно, как точно този цитат на Ричард Брансън ме е съхранил да не се откажа и да продължа напред. Само аз малко си го изопачих и наистина теглих „доста“ майни на много хора казващи ми, че не мога да  постигна това или онова. А още повече, че кой ще ми чете книгите. Е, явно си мислеха, че съм поредния пишещ и първия заблудил се, че ще мога да излаза от рамките на „позволенията от тях“. На всички не вярващи-прочетете цитата отново и отново.

Вторият е, че от две години още повече в полезрението ми попадат статии и материали за Ричард Брансън и аз много им се радвам. Която радост довя от дълбините ми желание да му напиша писмо. Дадох да ми го преведат и му го пратих в Twutterи Google + в профилите му. Благодарих му в писмото си и наистина му споменах, че искам да пия кафе с него и да мога да си говорим за Океана, Пустинята и много неща свързани с Върджин(Virgin)-компанията му.

Третият е, че Майк Рам ме помоли след като чу, по време на представянето на книгата ми, че говоря за него да напиша материал и да опиша, как стигнах до тук. Няколко дена след като преживях първото си представяне и вече завърнал се в родния град живота продължи и аз написах материала описващ какво направих под наслов: Майната му! Да го направим!

Четвъртият е, че публикувах писмото си в Slides.bg където се намират няколко мои книги напълно свободно. А там се чувствам наистина един ценен клиент, където неистина ме ценят, уважават и това ме изпълва с радост в сърцето. А собственика на тази „облачна услуга“ Любо Стоянов се оказа мой фен. И както аз се вдъхновявам от него, така  и той се вдъхновява от това, което пиша и постигам. Хах! Интересно стана тук-признавам си. Не съм очаквал толкова сладък жест, и създаващ топла вълна на радост, която ме обзе в мига когато съзрях книгата и заглавието и: Майната му! Да го направим!

Отложих закупуването на книгата, защото нещо друго измести за кратко фокуса, но не съм се отказал от нея. Така днес получих този дар и тъкмо приключих с наистина важна за мен книга, веднага се заемам с подаръка.

Първото което съзрях от книгата е: „Да живееш винаги в бъдещето може да те забави, точно(толкова) както и да гледаш назад.(стр.77 от книгата)…сякаш имах нужда от точно този ред на мисли…Благодаря ти!

Ще завърша с Благодарност от мен и цитат придружен към книгата:


„С най-добро пожелания за нашия приятел Христо от Лясковец!
Очакваме следващите ти творби изпълнени с чар, любопитство и позитивизъм! Не спирай да ни вдъхновяваш!“
                                                                                                         от екипа на Slides.bg



Дори думите на един писател са малко, когато сърцето се радва…