интервю със Стефан Русев

Стефан Русев

1.Как се чувстваш в момента?
Добре, благодаря.
2.Представи се с няколко думи?
Казвам се Стефан Русев и съм на 30 г. Живея и работя във Варна, но съм роден в Попово. Завършил съм магистър маркетинг в ИУ Варна. Работя в студио за интериорен дизайн
INDESIGN. Женен съм, имам син на 2 г. и 5 месеца. Жена ми е художник, но в момента се грижи за малкия ни наследник. Имам по-голям брат, който е археолог. Луд фен съм на Левски (София).
3.Чувстваш ли се реализиран?
По скоро чувствам, че работя работата, която ми позволява да реализирам своите знания и своите идеи. А времето ще покаже дали ще се възползам от възможността и да осъществя мечтите си.  Доволен съм на този етап от развитието си...
4.С кои крак ставаш сутрин от леглото?
 (усмивка) Често  ме събужда малкия ми самурай като скача върху мен в леглото и се смее, и съм забравил с кой  крак ставам сутрин.
5.Индивидуалното развитие не е ли по-важно от колективното?
Според мен са взаимосвързани. Индивидуалното развитие е движещата сила на колективно, но често общноста ти помага да продължиш напред като те закриля в трудни моменти. Япония е точен пример, където колективното мислене е над личното, но пък японците са известни с перфектността си във всяко отношение.
6.Спортуваш ли?
В момента не ми остава време,  но съм трениръл дълги години футбол и дори съм играл във „В” група за Черноломец (Попово). Между другото това е първия финалист за купата на България срущу Левски през 1946 г.,  тогава турнира се е казвал: Купа на Съветската армия.  Преди казармата се занимавах с айкидо, но в момента очаквам второ детенце и ангажиментите ми в къщи отнемат цялото ми свободно време.
7.От кога имаш блог  (блогове) и пишеш в него/тях?
От малко повече от година имам блог за маркетинг.
8.Как се чувстваш по време на интервюто?
Приятно, благодаря.
9.Как се почувства, когато  ти отправих комплимент,  че точно ти ме подтикна да започна да пиша в блога си?
Изненадан, притеснен и ентусиазиран да продължа, защото усилията ми имат смисъл и блога ми е четен.
10.Каква е „тайната подправка” за твоя успех?
Да вярваш в себе си, да мечтаеш смело и ежедневно да полагаш усиля да станеш по-добър в това, което правиш.
11.Как приемаш живота си?
Не като шанс да консумирам повече и различни удоволствия, а да науча повече  да направя повече за да може живота ми да е поне една стъпка напред от моите предци. Трябва да напарвим нещо повече от тези преди нас иначе няма смисъл от живота ни.
12.Какви книги четеш?
Напоследък преобладават книгите за маркетинг, но много обичам исторически романи. Едни от любимите ми писатели са Достоевски, Толстой, Антон Дончев. Обичам и литература за самоусъвършенстване и личностно развитие.
13.От кога се занимаваш с маркетинг и какво ти дава той?
Като завърших образованието си известно враме работих като търговски представител, а конкретно с маркетинг от около 5г.
14.Как си почиваш?
Обичам да чета книги, срещи с приятели, пътувания.
15.Какво представлява един твой ден от седмицата и един от почивните ти дни?
Ставане рано към 6 и 30,  помагане в къщи с малкия: миене, обличане, хр
aнене. Работа от 9:30 до 18:30. След работа игра с малкия ми наследник, приспиване, помагане в домакинските работи и ако остане малко време писане в блога или просто малко почивка. Почивните дни ги използвам да съм повече със синът ми и да помагам в къщи. И много планове които кроя за бъдещето..
16.Щастливо семеен си, как го постигаш?
Тук няма формула, както се казва човек и добре да живее се жени.
 17.Върху, какво работиш в момента, ако не е тайна?
Личното ми време е насочено върху развитето на моя блог, а в работата ми подготвяме един много интересен проект, който още никой не е реализирал в България и се нядявам ние да сме първите. Не искам да откривам повече подробности, защото искам първо да го стартираме.
18.Какво е за теб любовта?
Това, която ми дава сила да живея и да намирам смисъл в живота.
20.Вярваш ли в Бог?
Да, вярвам. Но не го възприемам като ограничение какво можеш да правиш и какво не, а като доказателство,  че нещата имат смисъл.
21.Доверяваш ли се на вътрешния си глас или се доверяваш на разума?
Ако мога да се изразя така: използвам вътрешния си глас да определи пътя, а разума как да преодолявам препятствията по него.
22.Какво искаш да пожелаеш на мен и читателите ми?
Да четат блога
 ти и да не спират да мечтаят.
23.Харесваш ли творчеството ми?
Да, харесва ми. Аз като човек, който се опитва да пиша уважавам много писателите.
24.Колко време отделяш в ходене пеша?
Не мога да определя, но често вървя пеша. Обичам движението.
25.Какво мислиш за нашумелите мотивационни програми за личностно развитие на Луиз Хей, Пол Маккена, Уейн Дайър?
Отношението ми е положително и определено вярвам, че има полза от тях.
26.Блог медията има ли бъдеще според теб?
Никой не може да предвиди бъдещето, но блоговете определено промениха света. Аз съм голям привърженик на блоговете. Без тях ние нямаше да се познаваме, нали. С тях всеки е важен и всеки може да промени света. Не, че преди не беше така, но контрола на  големите организации е много по-малък. Всеки с идеи, компютър и нет  може да промени със сигурност своя живот към по-добро..
27.Благодаря ти за това страхотно интервю.
И аз благодаря за вниманието