книгите на Христо от Лясковец


искам да ме запомнят като Христо от Лясковец

Книгите на Христо от Лясковец започнаха да се раждат през  далечната 2000г. /писател/
Аз самият когато започнах да пиша ми стана странно, защото до тогава рисувах и направих много картини и върху дърво  с пирограф /горено дърво/. Имаше мигове, когато се притеснявах, че когато съм се родил са ме забравили и не са ми дали нито един талант, но мислех така, защото се „сравнявах с другите” а това си е глупост. Освободих се от натрапчивите мисли за сравнение и копиране и започнах да създавам собствен стил и марка. Така имаше хора, които ми казваха, кое мога и кое не мога да направя, а то се оказа, че няма нещо с което да съм се захванал и да не съм превърнал в злато /като алхимик съм си сам на себе си/. По същия начин и биологичния ми баща, не зачита творчеството ми, а аз отписах него /квит сме/. Писането се оказа не лесен процес, защото взе цялото ми внимание, но пък концентрацията която имам не ми позволява да си губя времето с бездействие, а генерирам постоянно заряд.
От начало си помислих, че книгите ми ще излят по реда в които са писани, а се оказа, че си излизат в „свободен божествен хаос”. Сега дори виждам от страни как се обособява и тънката нишка по между им. Някак по двойки си се привличат и това може само да ме радва.
Искам от тук да приветствам читателите на творчеството ми с  този клип  и подредени книгите ми в реда на писане.