чисто нов адрес


към статията
Чисто нов адрес. Човекът на когото си мислех, че мога да разчитам, да работим заедно в една насока, се оказа не добър избор. Месеци на ред му говорех, че не може в днешно време да не можеш да разбираш, а да се слагаш „като разбирач”.
Нямам нищо против него, но окончателно го зачеркнах от познатите си поради няколко неща: Доверих му се твърде много за много неща; Постоянно влизане от едно настроение в друго; Парите му постоянно бяха мотив за да не направи”” нещо; Гледане на другия, какво има/а той няма наистина нищо/; Копирането на дейността ми, разбиранията ми и постоянно наблюдаване, какво правя ме наведе на мисълта, че нещо не е наред. Е оказах се прав. Още когато той разбра, че ще пътувам за Израел се изказа, че не би трябвали да давам правата на човека с когото работя в печатницата, а да съм го оставел него да следи нещата ми докато ме няма в България. Харесваше ми да ме мисли за глупак, но чак толкова да се вживее в тази роля, се оказа негова грешка, че и сметка на парите ми да прави.
Сега ще му кажа от тук, че регистрирах чисто нов адрес http://floransgroup.blogspot.com/ и стария може да си го запази като спомен/floransbg.com/които затри/просто така/, защото видях колко пари струва. Ти не направи нищо за да разбереш нещо важно, но когато един ден разбереш все пак, какво  предстои и колко много неща се случват/дори сега/ можеш само да „си хапеш ушите”. Вярвах ти, и мислех до последно, че ще си оправиш работата, но ти и така и така не бързаш с каквото и да е, защото все си зает да бъдеш роб на другите. Приключих веднъж за винаги с теб и няма да работя повече с теб. Няма не замени ми хора, както и това, че аз продължавам напред. Може би имаш свой път, който трябва да намериш съвсем сам. Мислех, че в днешно време да кажеш на човек, че ще го направиш, а да минават три седмици, а то да не е свършено, не знам, как бих работил с такъв човек повече. Както и фризьора, който ми „беше приятел”, а нямаше време да ме вмъкне в графика си 90дни. Ти се смееше на това, но сам падна в канала.
http://floransgroup.blogspot.com/ е обновеното място където хората се спират за да видят магията на словото ми, да усетят аромата на масажното ми масло, да прочетат някой ред от книгите ми и съвсем скоро ще мога да отпият  от личната реколта вино, в което ще е закодирано нотка на романтика и магия за успех. Няма нужда да споменавам тук, кой са ми партньори, защото искам изненаданите погледи да са повече и за първи път ще кажа, че съм щастлив, че се отървах от нещо, което не желая в живота си повече.
http://floransgroup.blogspot.com/ внася нов и свеж полъх на нещо, което е финансирано лично от мен и няма да има пръст некомпетенцията и невежеството на хора, който не могат да изнесат на плещите си, нито трудът, нито печалбата. „Всеки ти завижда на парите, но никой не ти завижда на трудът”- беше казал преди няколко години мой приятел. Името на човека, няма да спомена, но ще кажа: Не ме дърпай на зад повече…ще се справя. Моят път не е твоя.

Това е място за едно лично мое удовлетворение и продължение напред.
Съжалявам единствено, за това, че хората, които ме четяха, временно изпитаха липсата ми, чрез постъпката на тоя човек, който много се обърка/ама много/.
Аз съм Христо от Лясковец.