Винаги е време за Случване!


През 2008г. от как загубих първите си 150.000лв инвестирани в първия ми Салон за Красота и Релакс "Флоранс" в Лясковец и изминаха точно 10 години. Мислех си, че бях постигнал целта си, но се оказа, че постигнах само създаването на нещо, което „ме закопа“ и ме накара да бъда стационар без всякаква мобилност и започнах да се чувствам като в кафез на колене. Но през това време аз нито един миг не съм се предавал и продължих да се уча и да инвестирам в себе си, дори похарчих повече от загубеното. Започнах да посрещам пурпурните изгреви с дълбока признателност и се чувствах като „помилван осъден на смърт - затворник“, защото мислех, че загубя ли, това ще е ‚завинаги‘. Това беше 'накратко' за провала(ми). Така разбрах, че не съм се провалил напълно, защото научих по трудния начин, че само този, които не е 'падал' не знае какво е да се изправяш след това. Не може да се запази от днес за утре-успехът. Е научих се и от тогава да не съм чул, че някой не може да се справи. Не вярвам на оправдания! Живота наистина не дава 'готови решения'... (А сега се раздавам относно Успехът ми)
Така и днес ще се жертвам и ще работя, защото утре мен може да ме няма, да няма какво да Дам, нито какво да Получа! Колкото повече откривах себе си и своя най-дълбок смисъл - всеки ден „след провала“, толкова повече спирах да си губя времето в безсмислени неща и започнах да правя само това, което е наистина бе ценно за мен. За да може човек(като мен) да следва мечтите си, чисто и просто е редно да знае какво иска да постигне и никога да не се отказва от целите си, бивайки последователен в тях.
За целта ще спомена няколко имена в снимки допринесли Успехът ми до тук(2018г.) да се случи, защото всички Те ми помогнаха без дори да разберат през какво съм преминал, за да стана по-добър Терапевт (от ляво на дясно):

Елена Илиева-Велико Търново - Рехабилитатор;
Проф.Юлиан Карабиберов - Колеж по спорт "Био Фит";
Иван Шивачев - Office Massage;
Калин Ненков - Thai Foot, Thai Traditional Massage;

Стоян Лаловски - Метод Силва-България;
Панайотис Метаксатос - Метод Силва-Гърция;




А в колко други неща успях, ще оставя времето да ви покаже... за да знаете, че само с Постоянство не става. Само с Последователност не става. Само с Любов не става. Само с Усърдие не става Но виж(те) на куп всички взети заедно със сигурност се получава Магията, чрез която стигнах до тук! За това като им кажа, че създавам "от нищо-нещо" е трудно да ми повярват!