Пломбите,с които маркираме товара си!

Преди 5 години(2008г.-когато загубих бизнес за 125.000лв) една "приятелка" ми "помогна" чрез нейната си работа и аз нямах пари тогава да и платя и предложих да и се отплатя със 100 масажа.Тя се съгласи и така аз внезапно станах длъжник.Дори не съзнавах,какъв "автогол" си вкарах сам, защото: нейната "работа", която тя "извърши" тогава надали е струвала повече от "200лв." А моята работа се равняваше на 3.500лв(все пак 100 масажа-цялостни x 35лв.).До тук добре! Но мина известно време и тя се "опита да ми каже, че" трябвало аз всеки път "да я викам" на масаж, защото аз съм длъжника,а не тя!Ей тука, вече ми образува първата пломба! След това се оказа,че "иска" да ползва "Маслото от Джоджен"-гратис, после кремовете ми и в един миг искаше да и правя Рейки масаж, заедно с обещаните ми масажи.Втора ПЛОМБА.После с това темпо на изпълнения на масажите, ми "миришеше", на това, че и внуците и ще идват на масаж при мен, защото явно ще съм длъжник до Трето коляно!!! О,Господи...Трета ПЛОМБА.

Няма да стане това,което явно беше замислила!И върха на тортата беше, когато поиска да "измисля цена" за курсовете ми за Рейки, да я обучавам "по-тънко". Пратих и линк от сайта си за да види сама с очите си, че цените ми са сформирани отдавна и заради нея няма да ги променям, защото не е по-специална от другите хора.Тогава, започна Одисеята и, срещу мен.Четвърта ПЛОМБА.

И понеже е свикнала хората да са и длъжни и да и "благодарят" винаги за всичко(с това много лесно човек може и да манипулира и това, че е психолог, не би и минал номера аз също СЪМ), и покрай това тя да минава гратис за всичко друго което правят и могат и навсякъде където и мине норма. Е,да де но, няма как да го позволя, това да става повече.

Никой не се интересува, като отида в магазина колко съм духовен,духовит, талантлив и т.н. или пък колко съм Майстор в моята си Област.Искат на касата пари, не услуги...или усмивки!
И в този ред на мисли, интуицията ми веднага ми "подсказа", че това е ще е края на моето отношение към въпросния човек. Не се е родил човек, на когото ще се кланям,служа,прислугвам, да се чувствам ДЛЪЖЕН,или да съм му подлога, че да съм "добрия". От много ВЕКОве не съм добър човек и нямам нищо общо с 'добрините'. Нямам нужда да бъда добър в очите на никого за каквото и да било. Ако някой си помисли, че аз "трябва" да работя за Слава и като Майка Тереза, да ви се усмихвам и да чакам Бог да ме Възнагради, много сте се объркали. Всички работим за ПАРИ, а аз съм със Свободна професия,която Тя ме е избрала и аз живея за нея, не за ВАС!И няма да ви търпя повече цирковете. Аз вземам пари на Час-свършена работа, плаща се предварително(защото нямам ПОТРЕБНОСТ или нужда да вярвам на повечето хора).



Всички прилики не са случайни и по-конкретно това е свързано с един човек...а който иска може да му го "поднесе" да си се припознае....и да се огледа и ако има нещо което съм пропуснал да си го допълни, без да ме занимава с присъствието си. 

А ако някой друг се припознае...това вече не добре. С какъвто МОТИВ тръгнете срещу мен, с такъв ще ви посрещна и Аз.А после се оплаквайте,"разнасяйте ме" както си искате, но едно джобно съветче да ви дам: лоша реклама няма има такава, която е повече тиражирана... а вие барем да сте пчелички да опрашвате, а то...търтей! Информиращи търтей!