108 ползи от „Масаж на Душата“

108 ползи Спонсорирани от „Масаж на Душата“
Последното предаването от рубриката „Масаж на Душата“ започва  с Вдишване и ще завърши с издишване. Но интересното е, какво правим м/у първото вдишване и последното издишване?
1.Ако с това мога да те направя щастлив -заповядай!

2.Повлиан си от книгата „Пилешка супа за душата“, но си бил вегетарианец, когато си започнал да пишеш своята Трилогия – „Масаж на Душата“?

3.Има ли разлика м/у Масаж на Душата и Масаж на Тялото?

4.От къде идва това твое второ заглавие на книгата ти: „Творчески P.A.I.”

5.Ти беше ми споменал преди време за „Символите на новото време“ за теб, които следваш, били споделил с нас, дали имат връзка с Трилогията и каква е тя. А те са: „подводница“, „бумеранг“, „огледало“.
6.26 книги написани до днес(2016г), за 16-сет години творчески път и си успял да издадеш 18-сет от тях, а сега на къде?



...И аз имах „проблеми“ с училище и учителите, защото ми беше скучно поради факта, че съм смесица м/у индигово и кристално дете, което ме прави не изпълнител. Не изпълнявам команди и не робувам на правила и не слушам никого. Аз съм съ-Творец и творя и не приемам никого за „авторитет“ на тази Земя. Учебната система беше неадекватна (по времето, когато аз бях ученик/1986-2008), и сега е за такъв род деца, като нас. Не слушам никого, въпреки, че чувам всички, кой какво не казва! И както аз не приемам никого за авторитет, така и не държа мен да ме смятат някога за такъв. Просто е: Аз съм съ-Творецът, като човек.просто човек!



Един по-различен Поход...Поход към Душата!