Масаж за бремена Жена-Massage for pregnant Women!

„Когато търсиш Пътя, започни да търсиш първо Себе си, дори и с цената на собственото си жертвоприношение.

           От много отдавна не бях правил масаж на бременна жена. Изживяването е невероятно, защото нека не забравяме, че по този начин масажа е за двама. Нищо, че не е непосредствено върху плода. Усещанията, който майката има по време на масаж се предават от емоционалното ѝ състояние директно на бебето и то като всички живи организми реагира на докосването на друг човек. Енергията е за това да бъде споделяна, провеждана, отдавана и приемана-иначе и да си „много енергиен“ все тая!

Бавно и старателно първо едната половина на гърба се обработва, защото положението е много нестандартно и майката не стои добре така отпуснато на масата. Важното, е че аз като масажист се чувствам много спокойно и с това предавам нататък от себе си по канален ред-ръцете, енергията си! След това другата половина, бавно и старателно се обработва и така се оставя бъдещата майка да полежи малко, нищо, че може малко да и е трудно дори да почива в легнало положение, защото вече некой неща се усещат и тежат.

Благодаря на Природата, че ме е ДаРила с такова добро сърце и професия, която сама ме намери(не съм я търсил), защото:

„Масажистът би било добре да има Сърце на Дете, Очи на Орел и Длани Кадифе!“

Харесва ми, че с всеки изминал масаж, ставам все по-доволен от себе си и пропагандирам, че няма нищо по-хубаво от Доволния масаж. То си е като истинското изливане на словосъчетания върху белия лист хартия. Никога не съм пестял сили  и умения особено към хора на който държа, които ме уважават, ценят и предразполагат да се раздавам...

Забравих да спомена за „негативния ефект“ след масажа. Той е така постигнатия, желан, отпуснат и релаксиран организъм, но пък това е  против нормите и шофирането, ѝ ако имаше „дрегер“ за след масажно състояние, направо те прихваща.


"...Мечтайте за това, за което искате! Идете там, където искате да идете! Бъдете с този, с когото искате да бъдете! Защото имаме само един шанс и един живот, за да направим нещата, които искаме...."