„Сълзите на Мария“ – Толерантната вода за вашата кожа!

        Цял ден не бях излизал, защото когато съм отдаден на дадена идея,
докато не реализирам поне 20% от зададеното не мръдвам-никъде! Но се оказа, че клиентка поиска масло и кремове да и пратя и така се наложи да ида до куриерската фирма.

С разходка до Еконта в Лясковеци и прекосяване на централния парк разгледах псевдо уредите на некомпетентните управници(в Лясковец) дето хал хабер си нямат от спорт и на дали са се качвали на уреди освен на такива с лубрикант*... Звъннах на Мария Янакиева (моя скъпа приятелка)и и казах, че съм готов с идеята си за тоника, и че другата седмица ще мога да и пратя бройка за да си го ползва. Тя ми припомни, че днес на 4-ти юни 2014г. става на 33 години, и че това ще и е най-големия подарък... След това направих разходка до стадиона и там си проветрих мозъка с 5 обиколки ходене. Докато вървях си включих телефона да записва и записах как се е сформирала идеята за създаването на „Тоника за лице и кожа“...

„Един ден Мария ми звъни и ме пита, кога ще си позволя да създам тоник за лице и да окомплектовам нещата като едно цяло. Ха, казах си аз, на ум, че то идеята ми е готова много преди тя да се обади...но от къде знае-мамка му, че аз подготвям именно това! Няма от къде, не бях казал на никого, какво съм замислил! И така разхождайки се в градината нещо ми насочи вниманието към копъра. Ха, казах си аз „копър и джоджен“ каква интересна колаборация от таблицата на живота. Така създадох първия вариант на това, което предстои да бъде Тоник за лице: „Сълзите на Мария“ – Толерантната вода за вашата кожа! И ето днес мога да кажа, че то е готов продукт, само си чакам опаковките и да си го получат хората...Обичам да творя.“
...Тъкмо ме изненада как и един човек с делтапланер си скочи направо на стадиона... А докато се разхождах наименовах новия си продукт с името на поръчителя му "Сълзите на Мария"  ...и някак "случайно" поръчителя  Мария се обади и аз и казах, какво съм заформил. Тогава тя си се разплака от умиление и радост и буквално продукта предизвикаха сълзите на Мария...
И като завършек ще добавя, думи, които не са мои но много ми харесаха: "Всяка една от четирите стихии ни дарява с енергията си. Земята ни дава практичност и устойчивост, умението да виждаме същността и да поддържаме реда, умението да бъдем точни и разумни. Водата ни дарява с емоционалност и чувствителност, със състрадание и гъвкавост, сговорчивост и отстъпчивост, с умението да следваме чувствата си въпреки логиката. Огънят ни дарява с творчество и въображение, с умение да фантазираме и да изобретяваме, със способност да виждаме скритите възможности, които се крият във всяка нова крачка. Въздухът поддържа в нас способността да анализираме и разсъждаваме, помага ни да станем независими и непредсказуеми."

За мен е чест като създател на продукти под марката ©Sprint Tolerans!